Copiii hiperactivi cu deficit atetional. Implictii pentru invatamantul primar

Introducere
Capitolul 1
Consideratii introductive
1. Atentia
   1. Definiţie şi caracterizare generalǎ
   2. Aspecte patologice ale atentiei
1.2. Copiii hiperactici cu deficit atenţional (ADHD)
1.2.1. Definirea şi caracterizarea sindromului ADHD
1.2.2. Prevalenta ADHD
1.2.3. Evolutia ADHD
1.2.4. Teorii privitoare la etiologia ADHD
1.2.4.1. Influente familial – genetice ale ADHD
Capitolul 2. Metodologia cercetarii studiului I
2.1. Ipoteze de cercetare
2.2. Instrumente de evaluare
2.4. Desfǎşurarea intervenţiei
2.5. Prezentarea şi interpretarea rezultatelor
2.6. Concluziile studiului I
Capitolul 3. Metodologia de cercetare pentru studiul II
3.1. Obiectivele şi ipotezele acestei cercetări
3.2.  Participanţii
3.3. Perioada şi structura de desfăşurare a programului
3.4. Rezultatele cercetării şi interpretarea acestora
CAZUL I
CAZUL II
3.5. Limite, concluzii şi implicaţii pedagogice ale studiului
61 pagini