CUPRINS
ARGUMENTAREA LUCRĂRII
I. CREATIVITATEA
I.1. CONCEPTUL DE CREATIVITATE. DEFINIŢII.
CARACTERISTICI GENERALE
I.2. PROCESUL DE CREAŢIE
I.2.1. Structura procesului de creaţie
I.2.2. Etape ale procesului de creaţie
I.2.3. Forme ale procesului de creaţie
I.2.4. Factori ai procesului de creaţie
I.2.4.1. Factori stimulativi ai procesului de creaţie
I.3. NIVELURI (STADII) ALE PROCESULUI DE CREAŢIE
I.4.TEORII PRIVIND CREATIVITATEA ÎN CONCEPŢIA
DIFERITELOR ŞCOLI PSIHOLOGICE
I.4.1. Teoria Teresei Amabile
I.4.2. Teoria lui Robert Weisberg
I.4.3. Teoria lui H. Gardner
I.4.4. Teoria lui M. Csikszentmihaly
I.4.5. Teoria lui Michel şi Bernardette Fustier
I.4.6. Insight şi creativitate
I.4.7. Motivaţie şi creativitate
I.4.8. Teoria psihanalitică a creativităţii
II. SUCCESUL PROFESIONAL
II.1 CE ESTE SUCCESUL?
II.1.1. Componenta psihosocială a succesului
II.2. PROFESIA, CARIERA ŞI SUCCESUL PROFESIONAL
II.3.FACTORI CARE DETERMINĂ SUCCESUL PROFESIONAL
II.3.1. Motivaţie, Perseverenţă – Primele succese
II.4.EVALUAREA PERFORMANŢELOR PROFESIONALE SAU CALEA SPRE SUCCES
II.4.1. Aprecierea competenţei profesionale
II.4.2. Importanţa variabilelor individuale
II.4.2.1. Domeniul cognitiv
II.4.2.2. Domeniul noncognitiv
II.4.3 Importanţa variabilelor situaţionale
II.4.3.1 Variabilele fizice şi de muncă
II.4.3.2 Variabilele organizaţionale şi situaţionale
II.5. SEMNIFICAŢIA PSIHOSOCIALĂ A APRECIERII .
PROFESIONALE
III. LEGĂTURA INTERDEPENDENTĂ DINTRE CREATIVITATE ŞI SUCCESUL PROFESIONAL
IV. METODOLOGIA CERCETĂRII
IV.1. OBIECTIVELE CERCETĂRII
IV.2. IPOTEZELE ŞI PLANUL DE CERCETARE
IV.3. INSTRUMENTELE CERCETĂRII
IV.3.1. Test de creativitate
IV.3.2. Chestionar de evaluare a succesului profesional
IV.4. PARTICIPANŢII LA STUDIU
IV.5 PROCEDURA DE LUCRU
IV.6. ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR
IV.6.1. Analiza distribuţiei
IV.6.2 Analiza corelaţiilor
V. CONCLUZII
VI. BIBLIOGRAFIE
VII. ANEXE
Pagini 68