CAPITOLUL I
Introducere
Motivatia si obiectivul lucrarii
CAPITOLUL II
2.1. Comprehensiunea si reprezentarea textelor
2.1.1. Conceptul de text
2.1.2. Caracteristicile textului
2.1.3. Comprehensiunea textului modele teoretice
2.1.3.1. Modelul cognitive al intelegerii textelor
2.1.3.1.1. Cunostintele legate de tema
2.1.3.1.2. Schemele pentru textile narative
2.1.3.1.3. Schemele pentru textile expozitorii
2.1.3.1.4. Aspecte functionale ale comprehensiunii
2.1.3.1.4.1. Procesele de orientare
2.1.3.1.4.2. Procesele de formare a coerentei
2.1.3.1.4.3. Strategiile ce citire
2.1.3.1.5. Metode folosite pentru imbunatatirea comprehensiunii textelor
2.1.3.2. Modelul conexionist al cititului (Seidenberg and McClelland, 1989)
2.1.3.3. Teoria constructivista (A. Graesser, M. Singer si T.Trabasso,
1994)
2.1.3.3.1. Componente si asumptii ale teoriei
2.2. Definirea conceptului de inferenta
2.2.1. Analiza retrospective a cercetarilor asupra generarii de inferente
2.2.1.1. Prima generatie de cercetari (anii 1970)
2.2.1.2. A doua generatie de cercetari
2.3. Factori care influenteaza generarea inferentelor
2.3.1. Baza de cunostinte a cititorului
2.3.2. Capacitatea memoriei de lucru
2.2.1.3. A treia generatie de cercetari
2.3.3. Abilitatile de citire
2.3.4. Scopul cititorului
2.3.5. Interesul cititorului
2.4. Antrenamentul inferentelor
CAPITOLUL III
Obiectivul si ipoteza cercetarii
CAPITOLUL IV
Metodologia cercetarii
4.1. Subiectii
4.2. Instrumentul de investigare
4.3. Designul experientul
4.3.1. Variabile urmarite
4.3.2. Procedura utilizata
CAPITOLUL V
Rezultatele cercetarii si discutarea/interpretarea acestora
5.1. Prezentarea si analiza datelor
5.2. Interpretarea rezultatelor
CAPITOLUL VI
Concluzii si implicatii
77 pagini
Anexe
Anexa 1
Anexa 2
Anexa3
98 pagini