DEZVOLTAREA ACTIVITATII AGENTIEI DE TURISM SC

Capitolul I. Date generale despre turism.
                   1.1. Caracterizarea turismului………………………...………………. 5
                   1.2. Factori care determină evoluţia
turismului…………………...…...7
                   1.3. Sectorul terţiar în România……………………………………..…9
                   1.4. Strategii de dezvoltare a
turismului……………………….......…11
Capitolul II. Tehnica tranzacţiilor cu servicii turistice.
                          2.1.        Particularităţile        ofertei
turistice………….………………...…….17
                    2.2.  Strategii  de  dezvoltare  a   firmelor   de
turism….………………….21
                    2.3.  Strategii  de   creştere   a   firmelor   de
turism……….………….…….24
Capitolul III. Date generale despre agenţia de  turism  S.C.  Marshall
Turism S.R.L.
                   3.1. Prezentarea societăţii…………………………………………….32
                   3.2. Obiectul de activitate al agenţiei  de  turism
“Marshall Turism”…32
                   3.3. Diagnostic comercial…………………………..……………….. 33
                   3.4. Diagnostic juridic………………………………………………..35
                       3.5.      Conducerea      şi      administrarea
societăţii…………………………..36
               3.6.  Structura  economico-financiară  a  agenţiei   de
turism……....……36
Capitolul IV. Program de dezvoltare a activităţii  agenţiei  “Marshall
Turism”.
                    4.1.  Comercializarea   pachetelor   de   servicii
turistice……………..…. 38
                   4.2. Obiectul contractului………………………………..………….. 39
                   4.3. Modalităţi de plată……………………………………………….39
                   4.4. Preţuri………………………………………..…………………. 40
         4.5. Drepturi şi obligaţii…………………………….……..…………40
         4.6. Modificări  în  pachetul  de  servicii,  la  solicitarea
turistului…...…42
         4.7. Asigurări………………………………….……..………………42
        4.8. Renunţări, penalizări şi despăgubiri…………….………………42
        4.9. Prevederi speciale…………………………...………………….43
Capitolul V. Concluzii…………………………………………………………….47
Bibliografie………………………………………………………………………..49