DISTRIBUTIA PRODUSULUI TURISTIC PRIN INTERNET

CUPRINS
INTRODUCERE…………………………………………………………………………………..pag. 4
    CAP. I  DISTRIBUŢIA – ASPECTE GENERALE………………………………………    pag. 6
               1.1.  DEFINIŢIA,  ROLUL  ŞI  FUNCŢIILE  DISTRIBUŢIEI……………………
       ..pag. 6
                 1.2. CANALELE ŞI REŢELELE DE DISTRIBUŢIE……………………………...pag.
    7
                            1.2.1.  CANALELE  DE  DISTRIBUŢIE………………………………………
pag. 7
                                      1.2.2.            RETELE            DE
DISTRIBUŢIE…………………………………………….pag. 9
                   1.3. ORGANIZAREA ACTIVITĂŢII  TURISTICE………………………………..pag.
   10
            CAP.    II      DISTRIBUŢIA     ELECTRONICĂ     A     PRODUSULUI
TURISTIC………………....pag. 14
                              2.1.          INTRODUCEREA          SISTEMELOR
COMPUTERIZATE……………………...pag. 14
                             2.1.1.  INTRODUCEREA  SISTEMELOR  CENTRALE   DE
REZERVĂRI……pag. 15
                             2.1.2.   OPERAREA   SISTEMULUI   DE   REZERVĂRI
AERIENE………….…..pag. 15
                        2.2.   DISTRIBUŢIA    HOTELIERĂ    PRIN    GDS    ŞI
CRS…………………………….pag. 18
                                    2.2.1.         DISTRIBUŢIA          PRIN
GDS……………………………………………….pag. 18
                              2.2.2.   ADOPTAREA   CRS   ŞI   A   SISTEMELOR
COMPUTERIZATE………....pag. 19
                            2.2.3.  DISTRIBUŢIA  ELECTRONICĂ  A  HOTELURILOR
MICI ŞI A
                                               ÎNTREPRINDERILOR           DE
TURISM…………………………………....pag. 21
                        2.3.    LEGĂTURA    AGENŢIILOR    DE    TURISM    CU
GDS………………………….pag. 22
                           2.4.       STRATEGII       PRIVIND       VIITORUL
GDS……………………………………...pag. 25
                      2.5. DMS………………………………………………………………………….…pag. 27
         CAP. III  TURISM ŞI INTERNET…………………………………………………………..pag. 30
                      3.1. INTERNET ŞI W.W.W………………………………………………………...pag. 30
                      3.2.  MARKETINGUL  PE  INTERNET……………………………………………..pag.
33
                      3.3.TURISMUL ŞI WORL  WIDE  WEB  –  MEGA  SITE-URI  DE
CĂLĂTORII….pag. 36
                      3.4.  ALTERNATIVELE  INTERNETULUI………………………………………..pag.
40
                                      3.4.1.           INTRANET           ŞI
EXTRANET…………………………………………….pag. 41
                                             3.4.2.                  AGENŢII
INTELIGENŢI………………………………………………..pag. 41
        CAP. IV  STUDII DE CAZ REFERITOARE LA DISTRIBUŢIA PRODUSULUI
                         TURISTIC   PRIN   SISTEME   COMPUTERIZATE   ŞI   PE
INTERNET……………pag. 42
       CONCLUZII………………………………………………………………………………….pag. 67
       BIBLIOGRAFIE……………………………………………………………………………...pag. 69
       ABREVIERI