1 Cuprins
| |Nr pag. |
|Cap I: Preşcolarul şi limbajul (particularităţile |4 |
|psihopedagogice ale copilului preşcolar prin prisma dezvoltării | |
|limbajului). | |
|1.1 Preşcolaritatea |4 |
|1.2 Particularităţile psihopedagogice ale copilului preşcolar |5 |
|1.3 Limbajul |12 |
|Cap II: Educaţia limbajului în învăţământul preşcolar |17 |
|2.1. Rolul şi locul educării limbajului între activităţile |17 |
|desfăşurate în grădiniţă | |
|2.2 Programa de educare a limbajului |22 |
|2.3 Propuneri de adaptare a programei de educare a limbajului |29 |
|pentru copiii rromi | |
|Cap III – Metode şi procedee folosite în activităţile de educare|34 |
|a limbajului în grupa pregătitoare pentru şcoală cu copii | |
|aparţinând minorităţii rrome | |
|3.1 Motivarea alegerii temei |34 |
|3.2 Obiectivele cercetării |35 |
|3.3 Ipoteza de lucru |35 |
|3.4 Metode de cercetare |35 |
|3.5 Eşantionul de lucru |36 |
|3.6 Etapele cercetării |36 |
|3.6.1 Etapa iniţială |36 |
|3.6.2 Etapa experimentală |38 |
|3.6.3 Etapa finală |57 |
|3.7 Prelucrarea şi compararea rezultatelor |63 |
|Concluzii |67 |
|Bibliografie |70 |
| | |