Educarea limbajului in zonele de educatie prioritara (rromii)

                                  1 Cuprins
|                                                                |Nr pag. |
|Cap I: Preşcolarul şi limbajul (particularităţile               |4       |
|psihopedagogice ale copilului preşcolar prin prisma dezvoltării |        |
|limbajului).                                                    |        |
|1.1 Preşcolaritatea                                             |4       |
|1.2 Particularităţile psihopedagogice ale copilului preşcolar   |5       |
|1.3 Limbajul                                                    |12      |
|Cap II:  Educaţia limbajului în învăţământul preşcolar          |17      |
|2.1. Rolul şi locul educării limbajului între activităţile      |17      |
|desfăşurate în grădiniţă                                        |        |
|2.2 Programa de educare a limbajului                            |22      |
|2.3 Propuneri de adaptare a programei de educare a limbajului   |29      |
|pentru copiii rromi                                             |        |
|Cap III – Metode şi procedee folosite în activităţile de educare|34      |
|a limbajului în grupa pregătitoare pentru şcoală cu copii       |        |
|aparţinând minorităţii rrome                                    |        |
|3.1  Motivarea alegerii temei                                   |34      |
|3.2  Obiectivele cercetării                                     |35      |
|3.3 Ipoteza de lucru                                            |35      |
|3.4 Metode de cercetare                                         |35      |
|3.5 Eşantionul de lucru                                         |36      |
|3.6 Etapele cercetării                                          |36      |
|3.6.1 Etapa iniţială                                            |36      |
|3.6.2 Etapa experimentală                                       |38      |
|3.6.3 Etapa finală                                              |57      |
|3.7 Prelucrarea şi compararea rezultatelor                      |63      |
|Concluzii                                                       |67      |
|Bibliografie                                                    |70      |
|                                                                |        |