CUPRINS
INTRODUCERE
CAPITOLUL I – Delimitări conceptuale. Definiţii
1.1. Educaţia, rolul şcolii în educaţie în cadrul centrelor de
plasament
1.2. Sexualitatea
1.3. Adolescenţa
1.4. Educaţia sexuală
CAPITOLUL II – Elemente deordin bio-pshio social al adolescenţei
2.1. Elemente de ordin biologic referitoare la adolescenţă
2.2. Elemente de ordin psihologic referitoare la adolescenţă
2.3. Elemente de ordin social referitoare la adolescenţă
CAPITOLUL III – Teoriile despre sexualitate
3.1. Teoria biologică a sexualităţii
3.2. Teoria psihooralitică a sexualităţii
3.3. Teoria behavioristă
3.4. Teoria învăţării sociale
3.5. Teoria interacţionistă (Teoria comunicaţională)
CAPITOLUL IV – Mass-media şi influenţele ei asupra adolescenţei în
privinţa sexualităţii
CAPITOLUL V – Profesia de asistent social în munca cu adolescenţii în
centrele de plasament
5.1. Instituţii ale căror servicii se adresează adolescenţiilor
5.2. Elemente legislative
5.3. Corpul social
CAPITOLUL VI – Cercetare
6.1. Obiective şi ipoteze
6.2. Metodologia utilizată
6.3. Populaţia investigată
CAPITOLUL VII – Cercetare pre-intervenţie
CAPITOLUL VIII – Aplicaţie practică
8.1. Argumentarea intervenţiei
8.2. Descrierea şedinţelor
CAPITOLUL IX – Cercetare post-intervenţie
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
ANEXE