EDUCATIA SEXUALA IN CENTRELE DE PLASAMENT

CUPRINS
      INTRODUCERE
      CAPITOLUL I – Delimitări conceptuale. Definiţii
           1.1. Educaţia, rolul şcolii în educaţie în cadrul centrelor de
           plasament
           1.2. Sexualitatea
           1.3. Adolescenţa
           1.4. Educaţia sexuală
      CAPITOLUL II – Elemente deordin bio-pshio social al adolescenţei
       2.1. Elemente de ordin biologic referitoare la adolescenţă
       2.2. Elemente de ordin psihologic referitoare la adolescenţă
       2.3. Elemente de ordin social referitoare la adolescenţă
      CAPITOLUL III – Teoriile despre sexualitate
       3.1. Teoria biologică a sexualităţii
       3.2. Teoria psihooralitică a sexualităţii
       3.3. Teoria behavioristă
       3.4. Teoria învăţării sociale
       3.5. Teoria interacţionistă (Teoria comunicaţională)
      CAPITOLUL IV – Mass-media şi influenţele  ei  asupra  adolescenţei  în
      privinţa sexualităţii
      CAPITOLUL V – Profesia de asistent social în munca cu adolescenţii  în
      centrele de plasament
       5.1. Instituţii ale căror servicii se adresează adolescenţiilor
       5.2. Elemente legislative
       5.3. Corpul social
      CAPITOLUL VI – Cercetare
       6.1. Obiective şi ipoteze
       6.2. Metodologia utilizată
       6.3. Populaţia investigată
      CAPITOLUL VII – Cercetare pre-intervenţie
      CAPITOLUL VIII – Aplicaţie practică
       8.1. Argumentarea intervenţiei
       8.2. Descrierea şedinţelor
      CAPITOLUL IX – Cercetare post-intervenţie
      CONCLUZII
      BIBLIOGRAFIE
      ANEXE