CUPRINS
Capitolul 1
Educaţia şi ştiinţele despre educaţie
1.1. Educaţia în socio–organizări
1.2. Educaţia–concept
1.3. Componentele acţionale ale educaţiei: hetero – educaţia şi auto -
educaţia
1.4. Ştiinţele educaţiei
Capitol 2
Educaţia: finalitate, sarcini, principii
2.1. Finalitatea educaţiei
2.1.1. Idealul educaţiei
2.1.2. Scopul educaţiei
2.1.3. Obiectivele educaţiei
2.2. Sarcinile educaţiei
2.3. Principiile educaţiei
Capitolul 3
Bazele teoretice ale formării
competenţei pentru gestionarea educaţiei în organizaţii
3.1. Distincţia între competenţă şi capacitate
3.2. Organizaţia din perspectivă procesual-organică
3.3. Gestionarea educaţiei în organizaţii
3.4. Competenţele necesare gestionării eficiente a educaţiei în
organizaţie
3.5. Bazele teoretice ale formării competenţei în educaţie
Capitolul 4
Educaţia cetăţenească – componentă
esenţială a procesului instructiv - educativ al militarilor
Capitolul 5
Conţinutul educaţiei la nivelul
subunităţii militare
5.1. Subunitatea
5.2. Soldatul
5.3. Aspecte specifice ale conţinutului educaţiei în armată
Capitolul 6
Repere teoretice de evaluare a
educaţiei în armată
6.1. Evaluare – concept
6.2. Obiectul evaluării
6.3. Evaluarea – componentă a activităţii cognitive
6.4. Evaluarea eficacităţii teoriilor
6.5. Realizarea evaluării în cursul actului educaţional
Capitolul 7
Ce competenţe teoretice şi metodologice ar trebui să posede
comandanţii de subunităţi pentru evaluarea funcţionalităţii activităţilor
educative?
Concluzii
Bibliografie
62 pagini