Educatia si stintele despre educatie

CUPRINS
                                 Capitolul 1
                    Educaţia şi ştiinţele despre educaţie
   1.1. Educaţia în socio–organizări
   1.2. Educaţia–concept
   1.3. Componentele acţionale ale educaţiei: hetero – educaţia  şi  auto  -
   educaţia
   1.4. Ştiinţele educaţiei
                                  Capitol 2
                  Educaţia: finalitate, sarcini, principii
      2.1. Finalitatea educaţiei
           2.1.1. Idealul educaţiei
           2.1.2. Scopul educaţiei
           2.1.3. Obiectivele educaţiei
      2.2. Sarcinile educaţiei
      2.3. Principiile educaţiei
                                 Capitolul 3
                        Bazele teoretice ale formării
           competenţei pentru gestionarea educaţiei în organizaţii
      3.1. Distincţia între competenţă şi capacitate
      3.2. Organizaţia din perspectivă procesual-organică
      3.3. Gestionarea educaţiei în organizaţii
      3.4.  Competenţele necesare gestionării   eficiente a educaţiei în
          organizaţie
      3.5. Bazele teoretice ale formării competenţei în educaţie
                                 Capitolul 4
                     Educaţia cetăţenească – componentă
         esenţială a procesului instructiv - educativ al militarilor
                                 Capitolul 5
                       Conţinutul educaţiei la nivelul
                            subunităţii militare
   5.1. Subunitatea
   5.2. Soldatul
   5.3. Aspecte specifice ale conţinutului educaţiei în armată
                                 Capitolul 6
                       Repere teoretice de evaluare a
                             educaţiei în armată
      6.1. Evaluare – concept
      6.2. Obiectul evaluării
      6.3. Evaluarea – componentă a activităţii cognitive
      6.4. Evaluarea eficacităţii teoriilor
      6.5. Realizarea evaluării în cursul actului educaţional
                                 Capitolul 7
         Ce competenţe teoretice şi metodologice ar trebui să posede
  comandanţii de subunităţi pentru evaluarea funcţionalităţii activităţilor
                                 educative?
Concluzii
Bibliografie
62 pagini