Empatia si creativitatea in comunicare

                               1 C U P R I N S
CAPITOLUL I: SOCIETATEA COMUNICAŢIONALĂ - O SOCIETATE MODERNĂ.
1.1 - Evoluţia şi dezvoltarea comunicării în societate………………………....pag.5
1.2-    Spaţiul    public    şi    impactul     noilor     tehnologii     de
comunicare…………..…..pag.7
CAPITOLUL II: COMUNICAREA EMPATICĂ.
2.1-Principiile  comunicării  empatice  în  organizaţie  şi  în   societatea
modernă.…………………………………………………………………..….pag. 10
 2- Ascultarea empatică şi rolul său în  comportamentul  uman..……..….….pag.
    14
2.3- Implicaţiile empatice la nivelul comunicării şi conducerii………………pag.19
CAPITOLUL III: ROLUL EMPATIEI ÎN DEZVOLTAREA COMUNICĂRII EMPATICE.
3.1- Principiile comunicarii empatice în firmă……………..………………...pag.29
3.2- Comunicarea empatică- un instrument al puterii…………...……………pag.34
3.3- Noi modalitaţi de comunicare. Claritatea comunicării…………………..pag.37
3.4-Implicarea personalului în comunicarea
empatică..............................................pag.40
1
           CONCLUZII..................................................................
           ............................................pag.45
BIBLIOGRAFIE................................................................
.......................................pag.46