Evaluarea performatelor profesionale ale angajatilor in cadrul hotelului Forum

 INTRODUCERE
CAPITOLUL I – Introducere  în managementul resurselor umane
             I.1 Managementul resurselor umane-concept
             I.2. Evaluarea performanţelor – componentă a sistemului
managementului   performanţei
             I.3. Continutul activitatii de conducere a resurselor umane
             I.4. Particularitatile resurselor umane in turism
CAPITOLUL II – Prezentarea  generală a hotelului FORUM Ploiesti
            II.1. Date generale
                   II.1.1.  Scurt istoric
                   II.1. 2. Departamentele si  obiectul de activitate
            II.2. Analiza pietei
            II.3. Structura organizatorică
            II.4.Resurse umane
                  II. 5. Sistemul de management
CAPITOLUL III – Diagnosticul economico-financiar şi studiul gestiuni
resurselor umane
        III.1. Considerente generale
        III.2. Analiza cifrei de afaceri
             III.2.1. Analiza dinamicii cifrei de afaceri
             III.2.2.  Analiza factorială a cifrei de afaceri
        III.3. Analiza valorii adăugate
            III. 3.1. Dinamica cheltuielilor care compun  valoarea adăugată
            III. 3.2. Analiza factorială a valorii adăugate
        III.4. Analiza lichidităţii şi solvabilităţii