Familia MONOPARENTALA

|CAPITOLUL 1                                                         |   |
|INTRODUCERE                                                         |7  |
|CAPITOLUL 2                                                         |   |
|IMPACTUL PSIHOLOGIC ŞI SOCIAL ÎN FAMILIILE MONOPARENTALE ....       |9  |
|FAMILIA – DEFINIŢII                                                 |9  |
|2.1.1. TIPOLOGIA FAMILIEI                                           |   |
|2.1.2. FUNCŢIILE FAMILIEI                                           |16 |
|2.2. FAMILIA MONOPARENTALĂ – STRUCTURĂ FAMILIALĂ                    |18 |
|ASIMETRICĂ                                                          |   |
|2.3. SCHIMBĂRI ALE MAMEI – SINGURE ÎN RELAŢIA CU COPILUL            |23 |
|2.4. PROFILUL PSIHOSOCIAL AL TAŢILOR – PĂRINŢI – SINGURI            |   |
|2.5. DIFERENŢE ÎNTRE PATTERNURILE INTERACŢIONALE                    |26 |
|ALE FAMILIILOR CU PĂRINTE SINGUR ŞI CELE ALE                        |   |
|FAMILIILOR CU AMBII PĂRINŢI                                         |27 |
|2.6. DIFERENŢA ÎNTRE CELE DOUĂ TIPURI DE REACŢII, ÎNALT             |   |
|POZITIVĂ LA BĂRBAŢI ŞI ÎNALT NEGATIVĂ LA FEMEI                      |30 |
|2.7. COPILUL CRESCUT CU UN SINGUR PĂRINTE                           |   |
|2.8. FAMILIA MONOPARENTALĂ ÎN SOCIETATEA MODERNĂ                    |   |
|2.9. FAMILIILE MONOPARENTALE ŞI CONJUGAL – PARENTALE                |   |
|2.10. DIFICULTĂŢI DE EXERCITARE A  ROLURILOR EDUCATIVE              |   |
|ÎN FAMILIILE MONOPARENTALE                                          |   |
|2.11. SE POATE VORBI DE O DEMISIE PATERNĂ?                          |   |
|2.12. ROLURI EDUCATIVE ÎN FAMILIILE  COMPUSE:                       |   |
|TAŢI ŞI MAME „VITREGE”                                              |   |
|2.13. ASPECTE POZITIVE ALE EDUCAŢIEI OFERITE DE                     |   |
|FAMILIA MONOPARENTALĂ                                               |   |
|2.14. RESPECTUL PENTRU SINE AL COPIILOR DIN FAMILIILE               |   |
|CU UN SINGUR PĂRINTE                                                |   |
|2.15. FAMILIILE MONOPARENTALE – TIP DE FAMILIE ATIPICĂ              |   |
|CAPITOLUL 3                                                         |   |
|OBIECTIVE ŞI METODOLOGIE                                            |34 |
|3.1. OBIECTIVE                                                      |37 |
|3.2. ANAMNEZA                                                       |42 |
|3.3. OBSERVAŢIA                                                     |   |
|3.4. INTERVIUL                                                      |   |
|3.5. DESENUL FAMILIEI                                               |   |
|3.6. TESTUL PERSOANEI                                               |   |
|CAPITOLUL 4                                                         |   |
|REZULTATELE CERCETĂRII                                              |45 |
|4.1. FAMILIILE                                                      |59 |
|4.2. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 1                 |72 |
|4.3. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 2                 |82 |
|4.4. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 3                 |   |
|4.5. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 4                 |   |
|4.6. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 5                 |   |
|4.7. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 6                 |   |
|4.8. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 7                 |   |
|4.9. STUDIUL DE CAZ AL FAMILIEI MONOPARENTALE NR. 8                 |   |
|CAPITOLUL 5                                                         |   |
|PLANUL DE INTERVENŢIE                                               |91 |
|CAPITOLUL 6                                                         |   |
|CONCLUZII                                                           |94 |
|BIBLIOGRAFIE                                                        |96 |