FEMEIA-OM DE AFACERI

CUPRINS Introducere...........................................................................3
Cap.I Noţiuni teoretice...................................................................7
Cap.II Trăsături de personalitate şi principii de bază ale femeiiîntreprinzător ....................................................................10
2.1.Principalele trăsături de personalitate ale femeii întreprizător..................................................................10
2.2.Principii de bază privind ţinuta vestimentară a femeii întreprinzător................................................................12
2.3.Dificultăţi întâmpinate de femeile întreprinzător......17
2.4.Diferenţe între bărbaţii şi femeile întreprinzător......18
Cap.III Femeia - om de afaceri în România..................................20
3.1.Dezvoltarea spiritului întreprinzător al femeilor dinRomânia.........................................................................20
3.2.Analiză comparativă între Statele Unite ale AmericiiŞi România prvind situaţia femeii întreprinzător......23
3.3.Exemple de femei întreprizător de succes dinRomânia.........................................................................26
3.4.Interviuri acordate de femei de succes din România.................................................................................................30
3.5. Antreprenoriatul feminin câştigă teren in România................................................................................................45
Cap.IV Concluzii..............................................................................49
Bibliografie.........................................................................51