Cuprins
I. INTRODUCERE
II. FUNDAMENTE TEORETICE ALE INVATARII SI INVATARII AUTODIRIJATE
II.1 CONCEPTUL DE INVATARE SI CONCEPTUL DE MANAGEMENT
II.2 INVATAREA AUTODIRIJATA
II.2.1 DEFINITII ALE INVATARII AUTODIRIJATE
II.2.2 TEORII ALE INVATARII AUTOREGLATOARE
II.2.2.1 CURENTE CU PRIVIRE LA AUTOFORMARE
II.2.2.1.1 CURENTUL EXTRASCOLAR
II.2.2.1.2 CURENTUL SOCIO-CULTURAL
II.2.2.1.3 CURENTUL CENTRAT PE DEZVOLTARE
II.2.2.1.4 CURENTUL PSIHOMETRIC
II.2.2.1.5 CURENTUL EPISTEMOLOGIC
II.2.2.1.6 CURENTUL FOCALIZAT PE ORGANIZARE
II.2.2.2 INTERPRETARI TEORETICE ALE INVATARII
AUTOREGLATOARE
II.2.2.2.1 TEORIA OPERATIONALA A INVATARII AUTO-
REGLATOARE
II.2.2.2.2 INTERPRETAREA FENOMENOLOGICA A S.R.L.
II.2.2.2.3 INTERPRETAREA SOCIAL-COGNITIVA A S.R.L.
II.2.2.2.4 INTERPRETAREA VOLITIONALA A INVATARII
AUTO-REGLATOARE
II.2.2.2.5 INTERPRETAREA VYGOTSKIANA A INVATARII
AUTOREGLATOARE
II.2.2.3 TEZE ALE INVATARII AUTODIRIJATE DIN PERSPECTIVA
TEORIEI SISTEMICE SI CONSTRUCTIVISTE
II.2.2.3.1 CONCEPTUL INVATARII AUTODIRIJATE ESTE
DIFERIT DE CEL AL PEDAGOGIEI NORMATIVE
II.2.2.3.2 INVATAREA AUTODIRIJATA PUNE ACCENTUL PE
INSUSIREA, NU PE TRANSMITEREA CUNOSTINTELOR
II.2.2.3.3 INVATAREA AUTODIRIJATA SUPORTA O
DETERMINARE BIOGRAFICA
II.2.2.3.4 INVATAREA AUTODIRIJATA ESTE O ACTIVITATE
BAZATA PE AUTORESPONSABILIZARE
II.2.2.3.5 CONCEPTUL AUTOORGANIZARII SEPARA
PRINCIPIUL INSTRUIRII DE CEL AL INVATARII
II.2.2.3.6 AUTODIRIJAREA INVATARII
II.2.2.3.7 AUTODIRIJAREA ESTE UN PROCES COGNITIV SI
EMOTIONAL
II.3 NECESITATEA INVATARII AUTODIRIJATE
III. STRATEGII DE INVATARE AUTODIRIJATA
III.1 DEFINIREA STRATEGIILOR DIDACTICE
III.1.1 STILURI DE GANDIRE
IV. STUDIU EMPIRIC ASUPRA INVATARII AUTODIRIJATE / SELF-MANGEMENTULUI
INVATARII
IV.1 STADIUL PROBLEMEI
IV.2 PROBLEMA DE CERCETARE:
IV.2.1 TEMA CERCETARII
IV.2.2 IDENTIFICAREA VARIABILELOR
IV.2.3 IPOTEZELE CERCETARII
IV.2.4 OBIECTIVELE CERCETARII
IV.2.5 DESCRIEREA ESANTIONULUI
IV.2.6 CARACTERIZARE GENERALA A METODELOR FOLOSITE
IV.2.6.1 CHESTIONARUL
IV.2.6.2 FOCUS GRUPUL
IV.2.7 PROIECTAREA CERCETARII
IV.2.7.1 INTREBARILE GHIDULUI DE INTERVIU
V. REZULTATELE CERCETARII - INTERPRETARI, COMENTARII
V.1 PERFORMANTELE STUDENTILOR
V.2 MOTIVATIA PENTRU INVATARE
V.3 TRANSFERUL IN INVATARE
V.4 AUTOFORMAREA
VI. CONCLUZII
VII. BIBLIOGRAFIE
Pagini 95