Fundamente teoretice ale invatarii si invatarii autodirijate. Studiu empiric asupra invatarii autodir

                                   Cuprins
I. INTRODUCERE
II. FUNDAMENTE TEORETICE ALE INVATARII SI INVATARII AUTODIRIJATE
      II.1 CONCEPTUL DE INVATARE SI CONCEPTUL DE MANAGEMENT
      II.2 INVATAREA AUTODIRIJATA
            II.2.1 DEFINITII ALE INVATARII AUTODIRIJATE
            II.2.2 TEORII ALE INVATARII AUTOREGLATOARE
                  II.2.2.1 CURENTE CU PRIVIRE LA AUTOFORMARE
                        II.2.2.1.1 CURENTUL EXTRASCOLAR
                        II.2.2.1.2 CURENTUL SOCIO-CULTURAL
                        II.2.2.1.3 CURENTUL CENTRAT PE DEZVOLTARE
                        II.2.2.1.4 CURENTUL PSIHOMETRIC
                        II.2.2.1.5 CURENTUL EPISTEMOLOGIC
                        II.2.2.1.6 CURENTUL FOCALIZAT PE ORGANIZARE
                  II.2.2.2 INTERPRETARI TEORETICE ALE INVATARII
AUTOREGLATOARE
                        II.2.2.2.1 TEORIA OPERATIONALA A INVATARII AUTO-
REGLATOARE
                        II.2.2.2.2 INTERPRETAREA FENOMENOLOGICA A S.R.L.
                        II.2.2.2.3 INTERPRETAREA SOCIAL-COGNITIVA A S.R.L.
                        II.2.2.2.4 INTERPRETAREA VOLITIONALA A INVATARII
AUTO-REGLATOARE
                        II.2.2.2.5 INTERPRETAREA VYGOTSKIANA A INVATARII
AUTOREGLATOARE
                  II.2.2.3 TEZE ALE INVATARII AUTODIRIJATE DIN PERSPECTIVA
TEORIEI SISTEMICE SI CONSTRUCTIVISTE
                        II.2.2.3.1 CONCEPTUL INVATARII AUTODIRIJATE ESTE
DIFERIT DE CEL AL PEDAGOGIEI NORMATIVE
                        II.2.2.3.2 INVATAREA AUTODIRIJATA PUNE ACCENTUL PE
INSUSIREA, NU PE TRANSMITEREA CUNOSTINTELOR
                        II.2.2.3.3 INVATAREA AUTODIRIJATA SUPORTA O
DETERMINARE BIOGRAFICA
                        II.2.2.3.4 INVATAREA AUTODIRIJATA ESTE O ACTIVITATE
BAZATA PE AUTORESPONSABILIZARE
                        II.2.2.3.5 CONCEPTUL AUTOORGANIZARII SEPARA
PRINCIPIUL INSTRUIRII DE CEL AL INVATARII
                        II.2.2.3.6 AUTODIRIJAREA INVATARII
                        II.2.2.3.7 AUTODIRIJAREA ESTE UN PROCES COGNITIV SI
EMOTIONAL
      II.3 NECESITATEA INVATARII AUTODIRIJATE
III. STRATEGII DE INVATARE AUTODIRIJATA
      III.1 DEFINIREA STRATEGIILOR DIDACTICE
            III.1.1 STILURI DE GANDIRE
IV. STUDIU EMPIRIC ASUPRA INVATARII AUTODIRIJATE / SELF-MANGEMENTULUI
INVATARII
      IV.1 STADIUL PROBLEMEI
      IV.2 PROBLEMA DE CERCETARE:
            IV.2.1 TEMA CERCETARII
            IV.2.2 IDENTIFICAREA VARIABILELOR
            IV.2.3 IPOTEZELE CERCETARII
            IV.2.4 OBIECTIVELE CERCETARII
            IV.2.5 DESCRIEREA ESANTIONULUI
            IV.2.6 CARACTERIZARE GENERALA A METODELOR FOLOSITE
                  IV.2.6.1 CHESTIONARUL
                  IV.2.6.2 FOCUS GRUPUL
            IV.2.7 PROIECTAREA CERCETARII
                  IV.2.7.1 INTREBARILE GHIDULUI DE INTERVIU
V. REZULTATELE CERCETARII - INTERPRETARI, COMENTARII
      V.1 PERFORMANTELE STUDENTILOR
      V.2 MOTIVATIA PENTRU INVATARE
      V.3 TRANSFERUL IN INVATARE
      V.4 AUTOFORMAREA
VI. CONCLUZII
VII. BIBLIOGRAFIE
Pagini 95