Harta - principalul mijloc de informare, instruire si cunoastere la geografie si stiintele naturii

 Introducere şi motivarea alegerii temei; rolul  învăţământului  primar
      în educaţia ştiinţifică a elevilor………………………………………………………………..3
      Importanţa cunoaşterii mediului geografic, rolul  observărilor  şi  al
      hărţilor  în   activitatea   instructiv   -   educativă    la   ciclul
      primar…………………………………6
      Premisele psiho - pedagogice  pentru  însuşirea  predării  geografiei,
      obiectivele  cadru  şi   de   referinţă   cu   privire   la   formarea
      reprezentărilor şi noţiunilor geografice la ciclul primar,   principii
      geografice……………………………………....……...8
      Principii metodologice………………………………………………………..….16
V.          Metode  si  mijloace  de  învăţământ   utilizate   în   predarea
geografiei……………..19
      Metodologia cercetării
     A.  Activitatea  cu  harta  -  metodă  de  bază   pentru   informarea,
        cunoaşterea şi instruirea geografică………………………………………………………….37
     B. Utilizarea hărţii în activitatea didactică……………………………………...37
     C. Metode şi procedee de lucru cu harta………………………………………..40
     D.    Utilizarea    hărţilor    din    manual    şi    din     atlasul
        şcolar………………………......41
        Procedeul de lucru cu harta mută……………………………………….........42
   I. Proiecte didactice
        Excursia geografică …………………………………………………….....…43
     A. Vizita geografică …………………………………………………….............49
      Concluzii…………………………………………………………………………52
  II. Anexe………………………………………………………………………….…54
 III. Bibliografie……………………………………………………………………....75