INTRODUCERE
CAPITOLUL I
DEZVOLTAREA PSIHICA LA VARSTA PRESCOLARA
1 1. Substadiile dezvoltării psihice a preşcolarului
2 2. Coordonate ale dezvoltării psihice a preşcolarului
3. Particularităţile dezvoltarii intereselor si trasaturilor de
caracter la prescolari
4 . Relaţia dintre personalitate , imaginea de sine şi comportament
CAPITOLUL II
FORMAREA IMAGINII DE SINE LA PREŞCOLARI
1. Delimitări conceptuale
2. Imaginea de sine – rolul ei reglator în sistemul personalităţii
3. Imaginea de sine în copilărie
1 3. 1. Imaginea de sine –aparitie si evolutie
3 3.2. Caracteristici ale imaginii de sine
3.3 . Factorii care influenţează imaginea sinelui la preşcolari
4. Imaginea de sine sănătoasă şi imaginea de sine deficitară la
preşcolari
5. Obiective realizabile în conturarea imaginii de sine la
preşcolari
CAPITOLUL III
FORMELE DE ACTIVITATE ALE PREŞCOLARULUI
1. Jocul – element central al formării şi dezvoltării personalităţii şi
imaginii de sine
2. Învăţarea . Asigurarea continuităţii între activitatea de joc şi
activitatea de învăţare
CAPITOLUL IV
2 CERCETAREA FORMĂRII IMAGINII DE SINE LA PREŞCOLARI
1. Motivaţia alegerii temei de cercetare
2. Obiectivele cercetării
3 3. Ipoteza cercetării
4 Etapa constatativă a cercetării
4 5. Metode şi tehnici utilizate în cercetarea copiilor
6. Prezentarea probelor psihologice administrate copiilor
7. Analiza şi interpretarea rezultatelor probelor psihologice şi
chestionarelor administrate
5 8. Studii de caz
8.1. Copilul A.F. ( 3,6 ani )
8.2. Copilul A.M. ( 4,2 ani )
8.3. Copilul I.C. ( 5 , 5 ani )
1 Concluzii
ANEXA
Pagini 115