Imaginea unui lant hotelier

Introducere 1
Capitolul 1. Prezentarea hotelului Athenee Palace Hilton Bucuresti  3
1.1. Prezentarea generalã a firmei Athenee Phenix Group S.A   3
1.1.1. Constituirea societăţii Athenee Phenix Group S.A  3
1.1.2. Sediul social   4
1.1.3. Forma juridică a societăţii      4
1. 1.4. Obiectul de activitate al societăţii 4
1.1.5. Durata societăţii     6
1.1.6. Valoarea capitalului social      6
1.1.7. Acţionariatul societăţii   6
1.1.8. Centre de conducere şi control a societăţii
8 1.1.9. Vãrsãmintele la capitalul social şi transferul dreptului de
proprietate asupra hotelului Athenee Palace Hilton Bucharest  8
1.1.10. Prezentarea Hilton Internaţional     9
1.2. Istoric     10
1.2.1. Scurt istoric al hotelurilor Hilton   10
1.2.2. Scurt istoric al hotelului Athenee Palace   11
1.3. Domeniul de activitate  12
1.3.1. Prezentarea generala a hotelului      12
1.3.2. Prezentarea facilităţilor hotelului   13
1.4. Amplasarea hotelului    19
Capitolul 2. Marca - Aspecte teoretice  20
2.1. Definiţia mãrcii  20
2.2. Evoluţia mărcii   20
2.3. Functiile mărcii  21
2.4. Importanţa înregistrării mãrcii    21
2.5. Tipuri de mãrci   22
2.6. Constituirea depozitului unei mãrci     24
2.7. Drepturi ce decurg din înregistrarea mãrcii   25
2.8. Extinderea în alte ţări a protecţiei mãrcii   26
2.9. Marca colectivă
26 2.10. Marca de certificare     27
2.11. Indicaţia geografică
27 2.12. Tendinţe      28
2.13. Globalizarea mãrcilor  32
2.13.1. Implicaţii pentru oamenii de marketing     34
2.14. Identitatea ca instrument de management al mãrcii  37
2.14.1. Identitatea şi notorietatea     38
2.14.2. Identitatea şi calitatea percepută   39
|Capitolul 3. Standarde de servicii de marca                    |41        |
|3.1. Structuri organizationale si formale                      |41        |
|3.2. Functiile managementului                                  |48        |
|3.2.1. Previziunea                                             |48        |
|3.2.2. Organizarea                                             |49        |
|3.2.3. Antrenarea                                              |50        |
|3.2.4. Coordonarea                                             |51        |
|3.2.5. Control - evaluarea                                     |51        |
|3.3. Managementul marketingului                                |52        |
|3.3.1. Locul si rolul marketingului in hotel                   |53        |
|3.3.2. Structuri de management                                 |54        |
|3.4. Standarde de servicii de marca                            |55        |
|3.4.1. Rezervãri                                               |55        |
|3.4.2. Receptie                                                |56        |
|3.4.3. Curãtenia                                               |60        |
|3.4.4. Alimentatie Publica                                     |64        |
|3.4.5. Centrul de afaceri si Hilton Meetings                   |69        |
|3.4.6. Cereri pentru cazãri de grupuri si întâlniri de afaceri |72        |
|3.4.7. Comunicarea                                             |73        |
|3.4.8. Solutionarea reclamatiilor                              |74        |
|Capitolul 4. Analiza imaginii hotelului Athenee Palace Hilton  |75        |
|Bucuresti                                                      |          |
|4.1. Cercetarea directă ........                               |75        |
|4.2. Etapele cercetãrii                                        |76        |
|4.2.1. Stabilirea obiectivelor cercetarii                      |76        |
|4.2.2. Alegerea eşantionului                                   |76        |
|4.2.3. Instrumentul de preluare a informaţiei                  |77        |
|4.2.4. Rezultatul chestionarului                               |81        |
|4.3. Strategia de marketing                                    |101       |
|4.3.1. Raportul dintre politica - strategie - tactică de       |101       |
|marketing                                                      |          |
|4.3.2. Strategia de marketing a hotelului Athenee Palace Hilton|104       |
|Bucuresti                                                      |          |
|4.3.2.1. Analiza SWOT                                          |106       |
|4.3.3. Obiectivele strategice                                  |111       |
|4.3.4.Procesul de elaborare a strategiilor de marketing        |114       |
|Concluzii si recomandari                                       |120       |
|Anexe                                                          |124       |
|Anexa 1                                                        |124       |
|Anexa 2                                                        |125       |
|Anexa 3                                                        |126       |
|Bibliografie                                                   |127       |