Institutorul de azi , manager si educator

CAPITOLUL I
INTRODUCERE
1. Motivarea alegerii temei
2. Obiectivele lucrării
3. Metodologia lucrării
4. Finalităţi
CAPITOLUL II
CONCEPTUL DE MANAGER AL EDUCAŢIEI
2.1 Definiţie
2.2 Scop
2.3 Rol
CAPITOLUL III
PORTETUL EDUCAŢIONAL AL MANAGERULUI INSTITUTOR EFICIENT
3.1 Eficienţa managerului
3.2 Inovaţie şi schimbare în sistemul de învăţământ românesc
3.3 Variantele sistemelor educaţionale
3.4 COMPETENŢA SI DECIZIA CA FACTOR AL EFICIENŢEI INSTITUTORULUI
1 CAPITOLUL IV
ROLUL MANAGERULUI ÎN INSTITUŢIILE DE INVĂŢĂMÂNT
4.1. Rolul managerului în învăţământul preuniversitar
4.2 Rolul managerului în învăţămânul primar
CAPITOLUL V
INSTITUTORUL DE AZI ŞI DE MÂINE
5.1 Roluri
5.2 Managerul şcolar , profesionist şi practicant – Planuri de lecţie
5.3 Fişa postului de institutor
5.4 Documentele şcolare folosite
5.5 Comparaţie între un absolvent de Liceu Pedagogic şi absolvent de
   Colegiu  de Institutori
CAPITOLUL VI
CONCLUZII
6.1 Concluzii asupra conţinutului lucrării
Bibliografie
Pagini 89