Invatarea, psihologia scolarului

Introducere
Capitolul I
Arhitectonica cognitivă a S.P.U.
Argumentări teoretice
Sistemul expert
1.3. Schiţa unei noi arhitecturi cognitive
1.4. Relaţia  gândire – limbaj – memorie – atenţie în structura S.P.U.
Capitolul II
Argumentări teoretice
II.1. Gândirea
II.1.1. Definirea gândirii
2.1.2. Particularităţi psihologice în perioada şcolară mică 6/7 – 11/12 ani
II.2. Limbajul
II.2.1. Definirea limbajului
2.2.1. Particularităţi la vârstă şcolară mică
II.3. Memoria - particularităţi psihologice în perioada 6/7-12 ani
II.4. Atenţia – particularităţi psihologice la copiii de vârstă şcolară
mică
II.5. Învăţarea
II.5.1.Conceptul de învăţare
II.5.2. Învăţarea la vârsta şcolară mică
II.5.3. Procese şi factori implicaţi în învăţarea de tip şcolar
II.6. Succesul şi insuccesul şcolar
Capitolul III
Metodologia cercetării
III.1. Ipoteza.
III.2. Eşantion
III.3. Metode de investigaţie
III.3.1. CHESTIONAR PENTRU ELEVI
Capitolul IV
Analiza rezultatelor
IV. 1. Rezultate obţinute la chestionar de elevii clasei a IV-a
IV.2. Rezultate obţinute la chestionar de elevii clasei a II-a
IV.3. Tabel de prezentare procentuală a răspunsurilor corecte/incorecte
pentru fiecare item
IV.4. Distribuţia oscilaţiei valorilor corecte/incorecte la clasele a II-a
şi a IV-a
CONCLUZII
60 pagini