Investiţiile directe străine – oportunităţi pentru dezvoltarea serviciilor în România



Introducere

Cap.I. Definirea investiţiilor străine

1.1.Conceptul de investiţie străină directă
1.2. Tipuri de investiţii
1. 3. Tipuri de investitori
1.4. Rolul investiţiei
1.5. Investiţia internaţională şi formele ei

Cap. II. Locul şi rolul investiţiilor marilor companii asupra economiei  României

           2.1. Dinamica şi orientarea investiţiilor externe directe în România
           2.2. Impactul investiţiilor externe directe asupra economiei naţionale
           2.3. Promovarea şi atragerea investiţiilor externe directe în România
           2.4. Piaţa serviciilor de consultanţă în România

Capitolul III. Analiza investiţiilor companiei KPMG

3.1. Prezentarea generală a companiei KPMG
3.2. Contextul dezvoltării serviciilor de consultanţă KPMG
3.3. Cultura şi politicile KPMG

Concluzii

BIBLIOGRAFIE

Anexa 1

Anexa 2