Lectia de recapitulare si sistematizare a cunostintelor

                                   CUPRINS
I. INTRODUCERE
        I.1. IMPORTANTA LOCULUI SI SARCINILE PREDARII GEOGRAFIEI SI
        STIINTELOR IN INVATAMANTUL PRIMAR
        I.2. MOTIVAREA ALEGERII TEMEI
        I.3. OBIECTIVELE LUCRARII
II. CARACTERIZAREA GENERALA A VEGETATIEI DIN ROMANIA
             II.1. SCURT ISTORIC DESPRE CUNOASTEREA SI CERCETAREA
VEGETATIEI IN ROMANIA
             II.2 DEZVOLTAREA ISTORICA SI FORMAREA ACTUALELOR ASOCIATII
VEGETALE
             II.3. FACTORII CARE INFLUENTEAZA DEZVOLTAREA VEGETATIEI
III. ACTUALELE ASOCIATII VEGETALE
             III.1 VEGETATIA DE MUNTE
             III.1.1. ETAJUL ALPIN
             III.1.2. ETAJUL SUBALPIN
             III.1.3. PADURILE DE MUNTE
             III.2. VEGETATIA DEALURILOR SI PODISURILOR
             III.2.1. SUBETAJUL GORUNULUI
             III.2.2. ZONA STEJERETELOR
             III.3. VEGETATIA CAMPIILOR
             III.3.1. ZONA DE SILVOSTEPA
             III.3.2. ZONA DE STEPA
IV. TIPURI ZONALE
             IV.1. VEGETATIA SARATURILOR
             IV.2. VEGETATIA NISIPURILOR
             IV.3. VEGETATIA DE LUNCA
V. VEGETATIA ACVATICA
             V.1. VEGETATIA APELOR CURGATOARE
             V.2. VEGETATIA DE MLASTINA
             V.3. VEGETATIA LACURILOR
             V.4. VEGETATIA MARII NEGRE
             V.5. REZERVATII SI MONUMENTE ALE NATURII
             V.6. MODIFICARI ANTROPICE ASUPRA VEGETATIEI DIN ROMANIA
             V.7. VALORIFICAREA RESURSELOR NATURALE
VI. FORMA DE ORGANIZARE – CADRUL DE DESFASURARE AL PROCESULUI DE INVATAMANT
VII. FORME DE ORGANIZARE A PROCESULUI DE INVATAMANT
             VII.1. LECTIA – FORMA DE BAZA A PROCESULUI DE INVATAMANT
             VII.1.1. CARACTERIZARE GENERALA A LECTIEI
             VII.1.2. STRUCTURA SISTEMATICA INTERNA A UNEI LECTII
             VII.1.3. TIPURI FUNDAMENTALE DE LECTII
             VII.2. ALTE FORME DE ORGANIZARE A PROCESULUI DE INVATAMANT
VIII. LECTIA DE RECAPITULARE SI SISTEMATIZARE
             VIII.1. PREZENTARE GENERALA
             VIII.2. ETAPELE LECTIEI DE RECAPITULARE SI SISTEMATIZARE
             VIII.3. METODE FOLOSITE IN RECAPITULAREA SI SISTEMATIZAREA
CUNOSTINTELOR
             VIII.4. MIJLOACE DE INVATAMANT SI FUNCTIILE LOR
             VIII.5. PRINCIPII DIDACTICE SI GEOGRAFICE FOLOSITE IN LECTIILE
DE GEOGRAFIE SI STIINTE ALE NATURII
IX. CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
Pagini 96