CUPRINS
I. INTRODUCERE
I.1. IMPORTANTA LOCULUI SI SARCINILE PREDARII GEOGRAFIEI SI
STIINTELOR IN INVATAMANTUL PRIMAR
I.2. MOTIVAREA ALEGERII TEMEI
I.3. OBIECTIVELE LUCRARII
II. CARACTERIZAREA GENERALA A VEGETATIEI DIN ROMANIA
II.1. SCURT ISTORIC DESPRE CUNOASTEREA SI CERCETAREA
VEGETATIEI IN ROMANIA
II.2 DEZVOLTAREA ISTORICA SI FORMAREA ACTUALELOR ASOCIATII
VEGETALE
II.3. FACTORII CARE INFLUENTEAZA DEZVOLTAREA VEGETATIEI
III. ACTUALELE ASOCIATII VEGETALE
III.1 VEGETATIA DE MUNTE
III.1.1. ETAJUL ALPIN
III.1.2. ETAJUL SUBALPIN
III.1.3. PADURILE DE MUNTE
III.2. VEGETATIA DEALURILOR SI PODISURILOR
III.2.1. SUBETAJUL GORUNULUI
III.2.2. ZONA STEJERETELOR
III.3. VEGETATIA CAMPIILOR
III.3.1. ZONA DE SILVOSTEPA
III.3.2. ZONA DE STEPA
IV. TIPURI ZONALE
IV.1. VEGETATIA SARATURILOR
IV.2. VEGETATIA NISIPURILOR
IV.3. VEGETATIA DE LUNCA
V. VEGETATIA ACVATICA
V.1. VEGETATIA APELOR CURGATOARE
V.2. VEGETATIA DE MLASTINA
V.3. VEGETATIA LACURILOR
V.4. VEGETATIA MARII NEGRE
V.5. REZERVATII SI MONUMENTE ALE NATURII
V.6. MODIFICARI ANTROPICE ASUPRA VEGETATIEI DIN ROMANIA
V.7. VALORIFICAREA RESURSELOR NATURALE
VI. FORMA DE ORGANIZARE – CADRUL DE DESFASURARE AL PROCESULUI DE INVATAMANT
VII. FORME DE ORGANIZARE A PROCESULUI DE INVATAMANT
VII.1. LECTIA – FORMA DE BAZA A PROCESULUI DE INVATAMANT
VII.1.1. CARACTERIZARE GENERALA A LECTIEI
VII.1.2. STRUCTURA SISTEMATICA INTERNA A UNEI LECTII
VII.1.3. TIPURI FUNDAMENTALE DE LECTII
VII.2. ALTE FORME DE ORGANIZARE A PROCESULUI DE INVATAMANT
VIII. LECTIA DE RECAPITULARE SI SISTEMATIZARE
VIII.1. PREZENTARE GENERALA
VIII.2. ETAPELE LECTIEI DE RECAPITULARE SI SISTEMATIZARE
VIII.3. METODE FOLOSITE IN RECAPITULAREA SI SISTEMATIZAREA
CUNOSTINTELOR
VIII.4. MIJLOACE DE INVATAMANT SI FUNCTIILE LOR
VIII.5. PRINCIPII DIDACTICE SI GEOGRAFICE FOLOSITE IN LECTIILE
DE GEOGRAFIE SI STIINTE ALE NATURII
IX. CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE
Pagini 96