|ArgumenT |2 |
|..................................................................| |
|................................................ | |
| | |
|Introducere |3 |
|..................................................................| |
|......................................... | |
| | |
|Capitolul I | |
|INFLUENŢELE JOCULUI DIDACTIC ÎN PROCESUL INSTRUCTIV-EDUCATIV |4 |
|..................................................................| |
|.................................................. | |
| | |
|Capitolul II | |
|SOCIALIZAREA COPIILOR PRIN |8 |
|JOC...............................................................| |
|.... | |
| | |
|II. 1. Consideraţii generale |8 |
|..................................................................| |
|......................... | |
|II. 2. Testul sociometric şi jocul |11 |
|..................................................................| |
|................. | |
|II. 3. Matricea sociometrică şi jocul |13 |
|..................................................................| |
|.......... | |
| | |
|Capitolul III | |
|STRATEGIA DIDACTICĂ ŞI JOCUL DIDACTIC MATEMATIC |17 |
|...................... | |
| | |
|III. 1 Metodele de predare-învăţare |17 |
|…………………................................................. | |
|III. 2. Conceptul de joc didactic matematic ……………………………………...….. |19 |
|III. 3. Organizarea şi desfăşurarea jocului didactic matematic |23 |
|………………...…. | |
| | |
|Capitolul IV | |
|VALOAREA FORMATIVA ŞI INFORMATIVĂ A JOCULUI DIDACTIC MATEMATIC | |
|……………………………….........................................…………….. |31 |
| | |
|IV. 1. Tipuri de jocuri didactice matematice |31 |
|............................................................... | |
|IV. 2. Exemple de jocuri didactice matematice specifice unui grup | |
|de lecţii sau capitol |32 |
|..................................................................| |
|............................................................ | |
|IV. 2. 1. Jocuri logico-matematice |32 |
|..................................................................| |
|.. | |
|IV. 2. 2. Jocuri numerice |40 |
|..................................................................| |
|................. | |
|IV. 2. 3. Probleme de perspicacitate; probleme distractive |59 |
|........................... | |
|IV. 2. 4. Poeziile problemă |63 |
|..................................................................| |
|............... | |
|IV. 2. 5. Numărătorile |64 |
|..................................................................| |
|...................... | |
| | |
|Capitolul V | |
|CERCETAREA EXPERIMENTALĂ: „ACTIVIZAREA ÎN LECŢIA DE MATEMATICĂ” | |
|..................................................................|66 |
|......................................... | |
| | |
|V.1. Punerea problemei şi aspecte documentare …………………………………… |66 |
|V.2. Ipoteza cercetării ………………………………………………………………… |66 |
|V.3. Obiectivele şi stabilirea eşantioanelor ………………………………………….. |67 |
|V.4. Aplicarea cercetării şi interpretarea datelor |68 |
|…………………………………... | |
|V.5. Interpretarea datelor experimentale …………………………………………… |72 |
|CONCLUZII ………………………………………………………………………….. |76 |
| | |
|BIBLIOGRAFIE ……………………………………………………………………… |77 |
| | |
|ANEXE ………………………………………………………………………………... |85 |