Marketing Turistic

Capitolul 1
PROMOVAREA UNUI PRODUS TURISTIC…………………………………1
   1.1 MARKETING TURISTIC – GENERALITĂŢI………………………………………...1
   1.2 POLITICA DE PREŢURI………………………………………………………..6
   1.3 Politica de promovare……………………………………………………8
           1.3.1 Obiectivele promovării…………………………………………………..9
           1.3.2 Informarea în promovarea turismului………………………………...10
           1.3.3 Formele promovării……………………………………………………12
           1.3.4 Promovarea vânzărilor…………………………………………………22
           1.3.5 Relaţiile publice………………………………………………………...24
   1.4 Politica de produs………………………………………………………25
           1.4.1 Strategia de dezvoltare a noilor produse………………………………26
   1.5 Strategia ciclului de viaţă………………………………………………29
Capitolul 2
Studiu de caz……………………………………………………………...31
   2.1 PROMOVAREA PRODUSULUI TURISTIC „CIRCUITUL DRACULA”…………………31
           2.1.1 STRATEGII DE PREŢURI……………………………………………………...34
           2.1.2 Distribuţia………………………………………………………………35
           2.1.3 Promovarea…………………………………………………………….36
2.2 Program de marketing pentru lansarea staţiunii turistice de litoral
   “THASOS” – GRECIA –  PE PIAŢA TURISTICĂ A ROMÂNIEI…………………….39
           2.2.1 PREZENTARE GENERALĂ A STAŢIUNII „THASOS”……………………………..40
           2.2.2 Politica de distribuţie…………………………………………………..44
           2.2.3 Politica de promovare………………………………………………….45