Marketingul in domeniul serviciilor de turism

1 Marketingul în domeniul serviciilor de turism
      INTRODUCERE
         1
      CAPITOLUL I. CONŢINUTUL MARKETINGULUI
                                                                 SERVICIILOR
                   3
      1.1.            Geneza            marketingului            serviciilor
         3
      1.2.                     Conţinuturile                     serviciilor
                  8
      1.3.       Metode       de       stabilire        a        serviciilor
         12
      CAPITOLUL II. POLITICI DE MARKETING ÎN DOMENIUL
                                                                 SERVICIILOR
         14
      2.1.                Politica                 de                 produs
                  16
      2.2.                 Politica                 de                  preţ
         22
      2.3.               Politica               de               distribuţie
         24
      2.4.                       Politica                       promoţională
         29
      CAPITOLUL III. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI
                                               DE                   SERVICII
         30
      3.1.                      Procesul                       precumpărării
         30
      3.2.                        Procesul                        cumpărării
                  31
      3.3.                      Procesul                      postcumpărării
         31
      CAPITOLUL IV. DOMENIILE MARKETINGULUI
                                                                SERVICIILOR
          33
      4.1.         Marketingul         în         domeniul          turistic
         33
           4.1.1.            Analiza            pieţei            turistice
          33
           4.1.2.          Diagnosticul          firmei           turistice
          35
           4.1.3.     Politici     şi      strategii      de      marketing
      42
      CAPITOLUL V. STUDIU DE CAZ                                        46
      5.1.                           Scurt                           istoric
                  46
      5.2.       Structura       organizatorică        şi        funcţională
         49
      5.3.                      Obiectivele                       principale
         54
           5.3.1.         Obiectivele         principale          realizate
      55
           5.3.2.       Obiectivele       principale       de        viitor
          55
      5.4.                                                        Concurenţa
                  55
      5.5. Valorificarea potenţialului existent la  ,,Euro-Hotel"  Timişoara
57
           5.5.1.                  Componenţa                  personalului
      57
           5.5.2.      Stabilitatea      preţurilor      şi       tarifelor
          59
           5.5.3              Preţurile              de              cazare
                   59
           5.5.4.       Preţurile       în       alimentaţie        publică
          60
           5.5.5.               Serviciile                marketing-vânzări
          61
           5.5.6.             Mijloacele              de              plată
          63
           5.5.7.                                              Investiţiile
                   64
                                                                   CONCLUZII
                  65