Marketingul produselor şi serviciilor financiar bancare pentru persoanefizice - în cadrul Garanti Bank S.A

CAPITOLUL I. Introducere în marketingul financiar bancar……………………………...3CAPITOLUL II. Mediul de marketing………………………………………………..……..13
2.1 Mediul legislativ şi de reglementare…………………………………………………132.2 Mediul competitional, politic, economic, social……………………………………..162.3 Mediul bancar în România anului 2011……………………………………………...21
CAPITOLUL III. Mixul de marketing.………………………………………………………27
3.1 Politica de produs…………………………………………………………………….273.2 Preţul produsului bancar….……..………...………………………………………….323.3 Distribuţia serviciilor financiare……………………………………………………...383.4 Promovarea produselor şi serviciilor financiare……….……………………………..413.5 Personalul………………………………………………..……………………………453.6 Premisele fizice…...………………………………..………………………………....473.7 Profitul……...……………….…………….………………………………………….49
CAPITOLUL IV. Marketingul produselor şi serviciilor financiar bancare pentru persoanefizice - în cadrul Garanti Bank S.A………………………………………………………….51
4.1 Prezentarea Garanti Bank SA……..……….…….…….……………………………..514.1.1 Scurt istoric……………………………………………………………….514.1.2 Acţionariat………….…….…………………….…………………………524.1.3. Analiza activităţii Garanti Bank SA în perioada 2010-2011…….……….554.1.4 Analiza performanţelor GarantiBank SA în perioada 2010-2011….……574.2 Produse şi servicii destinate persoanelor fizice…………………………...……….....594.3 Preţul produselor si serviciilor destinate persoanelor fizice……………..…………...654.4 Lanţul de distributie……………………………………………………………….….684.5 Promovarea ……………………………………………………………………….….724.6 Politica de personal în cadrul Garanti Bank S.A…………………………………......764.7 Premisele fizice …….………………………………….………………………...…..784.8 Profitul ………….……………………………………………………………………81
Concluzii şi propuneriBibliografie