Cuprins
ARGUMENT
INTRODUCERE
I. MEDIUL SCOLAR SI ROLUL LUI IN DEZVOLTAREA PERSONALITATII COPILULUI
I.1 TRASATURI GENERALE
I.2 VARSTA SCOLARA
I.3 ELEVUL SAU CONDITIA DE "EDUCAT"
I.4 PROBLEMELE PSIHOPEDAGOGICE ALE VARSTEI SCOLARE
I.5 EDUCATIA SCOLARULUI
I.5.1 RAPORTUL JOC-MUNCA
II. SCOLARUL MIC SAU DESCOPERIREA LUMII OBIECTIVE
II.1 TRASATURI SPECIFICE ALE SCOLARULUI MIC
II.2 DEZVOLTAREA INTELECTUALA A SCOLARULUI MIC; AFECTIVITATE;
MEMORIE; CREATIVITATE
II.3 MICUL SCOLAR IN MEDIUL SOCIAL, INTEGRARE SOCIALA
III. INVATARE SI JOC ? IMBINAREA LOR ARMONIOASA IN VEDEREA REALIZARII UNUI
INVATAMANT DE CALITATE
III.1 TEORII ALE INVATARII IN GENERAL
III.2 INVATAREA IDEATIONALA
III.3 PROCESUL DE INVATARE CA PROCES DE PREDARE, INVATARE, EVALUARE
III.4 CLIMATUL DE MUNCA IN SCOALA
III.5 ROLUL JOCULUI IN INVATARE REALIZAREA UNUI ECHILIBRU DINAMIC SI
STIMULATOR INTRE JOC SI INVATARE
IV. PROIECT DIDACTIC
IV.1 JOCUL NR.1
IV.2 JOCUL NR.2
IV.3 JOCUL NR.3
Bibliografie
Pagini 126