Metode de evaluare - modalitati de aplicare si abordarea interdisciplinara a educatiei prin evaluarea

           Cuprins:
      I. Evaluarea:
      1. Definitii ale evaluarii ;
      2. Activitatea umana si evaluarea ;
      3. Evaluarea cunostintelor ;
      II. Metode si instrumente de evaluare:
           A. Metode Traditionale:
                  a. Verificarea orala ;
                  b. Verificarea scrisa ;
                  c. Verificarea practica ;
                B. Metode complementare:
                  a.Referatul ;
                  b. Investigatia ;
                  c. Proiectul ;
                 d. Portofoliul ;
                 e. Observarea sistematica a  activitatii si a
 comportamentului elevilor ;
                 f. Autoevaluarea ;
       III. Forme si tipuri de evaluare:
            1. Evaluarea initiala ;
            2. Evaluarea continua ;
            3.Evaluarea cumulative, sumativa sau globala ;
      IV. Utilizarea testelor:
             a. Testul ;
             b. Tipuri de teste ;
             c. Tipuri de teste in activitatea geografica ;
             d. Exemple de teste de evaluare pentru clasele gimnaziale ;
      V. Abordarea interdisciplinara a educatiei prin evaluarea “
 autentica”:
          a. Premise a abirdarii intredisciplinare a continutului invatarii
 ;
          b. Evaluarea autentica : principii ;
          c. Contributia evaluarii autentice la proiectarea
 interdisciplinara a ivatarii.
      Concluzii
      Bibliografie
      Pagini 37