METODE NOI DE PROMOVARE A TURISMULUI ROMANESC

Introducere                                                   pag. 1
1. CAPITOLUL 1
Consideraţii     asupra     turismului     intern      şi      internaţional
pag. 2
           1.1      Tendinţe      actuale      pe      piaţa       turistică
pag. 2
         1.2    Turismul    internaţional    şi     dezvoltare     economică
pag. 3
      1.3 Noţiuni teoretice privind promovarea turistică  şi  scurt  istoric
pag. 4
2. CAPITOLUL 2
Prezentarea societăţii care serveşte ca model SCTB BUZIAŞ SA        pag. 11
      2.1 Scurt istoric                                             pag. 11
      2.2 Cadrul natural                                            pag. 13
            2.2.1 Aşezarea geografică                               pag. 13
            2.2.2 Relieful                                          pag, 13
            2.2.3 Clima                                             pag. 14
            2.2.4 Hidrografia                                       pag. 15
                  2.2.5       Date       geofizice       şi        geologice
pag. 15
            2.2.6 Vegetaţia                                   pag. 16
            2.2.7 Fauna                                             pag. 17
              2.3         Buziaşul         în         zilele         noastre
pag. 17
                        2.3.1             Gestionarea             turismului
pag. 17
              2.3.2    Climatul,    apa    şi    termalismul    la    Buziaş
pag. 18
        2.4   Analiza   structurilor   existente   în    staţiunea    Buziaş
pag. 20
            2.4.1 Structurile de cazare                             pag. 20
                2.4.2      Structurile      de      alimentaţie      publică
pag. 23
                    2.4.3         Structurile          de          tratament
pag. 23
                    2.4.4.          Patrimoniu          şi          animaţia
pag. 24
      2.5 Principalii indicatori ai activităţii turistice desfăşurată la
      SCTB Buziaş SA                                           pag. 27
                  2.5.1       Indicatorii       potenţialului       economic
pag. 28
                  2.5.2       Indicatorii       circulaţiei        turistice
pag. 30
      2.6     Indicatorii     eficienţei     economice     a     activităţii
pag. 35
3. CAPITOLUL 3
Metode    de    comunicaţie    utilizate    în    publicitatea     turistică
pag. 37
      3.1 Publicitatea                                         pag. 39
4. CAPITOLUL 4
Perspectivele promovării societăţii comerciale de tratament balnear
Buziaş       SA       în       circuitul       turistic        internaţional
pag. 45
       4.1  Perspectivele  dezvoltării  durabile   a   turismului   românesc
pag. 45
      4.2 Metode de promovare a SCTB Buziaş SA în circuitul turistic
      internaţional                                                 pag. 46
CONCLUZII                                                     pag.52
Bibliografie                                                        pag. 53