CUPRINS
Introducere………………………………………………………………...............4
Capitolul I. Noţiuni generale privind metodele şi tehnicile de stimulare a
creativităţii
personalului................................................................
.........................7
1.1. Concept.Definiţii.Trăsături definitorii………………………………........7
1.2. Căile de stimulare a creativităţii
personalului..........................................12
1.3. Caracterizarea principalelor metode si tehnici de stimulare a
creativităţii personalului
............................................................................
................................16
Capitolul II. Analiza activităţii economico-financiare a S.A.
“Moldelectromontaj”……………………………………………………………32
2.1. Caracteristica generala a S.A.”Moldelectromontaj”……………………32
2.2. Analiza structurii organizatorice a
S.A.”Moldelectromontaj”…………..34
2.3. Analiza activitatii economico-financiare a
intreprinderii…………….....37
2.3.1. Analiza rezultatelor financiare şi rentabilităţii
întreprinderii............37
2.3.2. Analiza indicatorilor de
lichiditate....................................................44
2.3.3. Analiza indicatorilor care exprimă gradul de solvabilitate
-
îndatorare..................................................................
...............................................46
Capitolul III. Aplicarea metodelor şi tehnicilor de stimulare a
creativităţii personalului în cadrul S.A. “ Moldelectromontaj”……………………………50
3.1. Analiza asigurării S.A. “Moldelectromontaj” cu resurse umane şi a
eficienţei utilizării acestora………………………………………………………..50
3.2. Impactul organizării muncii asupra stimulării creativităţii
personalului în cadrul S.A. “Moldelectromontaj”…………………………………………………53
3.3. Aplicarea metodelor şi tehnicilor de stimulare a creativităţii
personalului în cadrul S.A. “Moldelectromontaj”…………………………………………………56
Capitolul IV. Prezentarea propunerilor privind optimizarea metodelor si
tehnicilor de stimulare a creativitatii în cadrul
S.A.“Moldelectromontaj”.....59
4.1. Sisteme de stimulare la nivel de companie……………………………….59
4.2. Modalităţi de implementare a schimbărilor prin utilizarea unui
management creativ în cadrul S.A. “Moldelectromontaj”……………………………………....61
4.3. Prezentarea aplicării eficiente a metodelor si tehnicilor de
stimulare a creativităţii personalului în cadrul
S.A.“Moldelectromontaj”….…….…………. 64
Imcheiere
Bibliografie
Anexe
Pagini 71