Metode si tehnici de stimulare a creativitatii personalului

                                   CUPRINS
Introducere………………………………………………………………...............4
Capitolul I. Noţiuni generale privind metodele şi tehnicile de stimulare a
creativităţii
personalului................................................................
.........................7
     1.1.    Concept.Definiţii.Trăsături definitorii………………………………........7
   1.2.    Căile de stimulare a creativităţii
   personalului..........................................12
     1.3.    Caracterizarea principalelor metode si tehnici de stimulare a
creativităţii personalului
............................................................................
................................16
Capitolul II. Analiza activităţii economico-financiare a S.A.
“Moldelectromontaj”……………………………………………………………32
   2.1.    Caracteristica generala a S.A.”Moldelectromontaj”……………………32
   2.2.   Analiza structurii organizatorice a
S.A.”Moldelectromontaj”…………..34
   2.3.    Analiza activitatii economico-financiare a
intreprinderii…………….....37
          2.3.1. Analiza rezultatelor financiare şi rentabilităţii
întreprinderii............37
          2.3.2. Analiza indicatorilor de
lichiditate....................................................44
          2.3.3. Analiza indicatorilor care exprimă gradul de solvabilitate
-
îndatorare..................................................................
...............................................46
      Capitolul III.  Aplicarea metodelor şi tehnicilor de stimulare a
 creativităţii personalului în cadrul S.A. “ Moldelectromontaj”……………………………50
    3.1. Analiza asigurării S.A. “Moldelectromontaj” cu resurse umane şi a
eficienţei utilizării acestora………………………………………………………..50
   3.2. Impactul organizării muncii asupra stimulării creativităţii
personalului în cadrul S.A. “Moldelectromontaj”…………………………………………………53
    3.3. Aplicarea metodelor şi  tehnicilor  de  stimulare  a  creativităţii
personalului în cadrul S.A. “Moldelectromontaj”…………………………………………………56
  Capitolul  IV. Prezentarea propunerilor privind optimizarea metodelor si
              tehnicilor de stimulare a creativitatii în cadrul
                       S.A.“Moldelectromontaj”.....59
   4.1. Sisteme de stimulare la nivel de companie……………………………….59
   4.2. Modalităţi de implementare a schimbărilor prin utilizarea unui
management   creativ în cadrul S.A. “Moldelectromontaj”……………………………………....61
    4.3. Prezentarea aplicării eficiente a metodelor si tehnicilor de
stimulare a creativităţii personalului în cadrul
S.A.“Moldelectromontaj”….…….…………. 64
Imcheiere
Bibliografie
Anexe
Pagini 71