Metodologia predarii-invatarii numerelor naturale in clasele I-IV

CUPRINS
1.
ARGUMENT....................................................................
........pag.  3
2. CUPRINSUL
LUCRĂRII........................................................pag. 11
Capitolul I – Consideraţii psihopedagogice privind
învăţarea numerelor naturale în clasele I-
IV...............................pag. 11
    1. Particularităţi psihointelectuale ale elevului de 8-11 ani....pag.
    11
        2. Învăţarea la elevul de 8-11
ani............................................pag. 16
        3. Strategii
didactice...............................................................pag.
 21
Capitolul II – Mulţimea numerelor
naturale...............................pag. 25
        1. Noţiunea de număr
natural..................................................pag. 25
    2. Construcţia mulţimii numerelor
    naturale............................pag. 26
    3. Sisteme de
    numeraţie..........................................................pag.
    30
    4. Introducerea sistemului aditiv de
    numeraţie.......................pag. 35
Capitolul III – Metodologia predării – învăţării
numerelor naturale în clasele I-
IV................................................pag. 37
        1. Formarea numerelor naturale in secvenţa 0-
10...................pag. 37
    2. Formarea numerelor naturale in secvenţa 0-100.................pag.
    40
    3. Formarea numerelor naturale in secvenţa 0-1000...............pag. 41
    4. Numere naturale mai mari decât
    1000................................pag. 42
Capitolul IV – Metodologia predării – învăţării
operaţiilor în mulţimea numerelor
naturale..................................pag. 45
        1. Formarea noţiunii de
operaţie..............................................pag. 45
        2. Operaţii în mulţimea numerelor
naturale.............................pag. 45
Capitolul V – Modalităţi de predare – învăţare a operaţiilor
de înmulţire şi împărţire a numerelor
naturale..............................pag. 58
        1. Introducerea oper. de înmulţire şi împărţire la cls.
II...........pag. 58
        2. Înmulţirea numerelor naturale de la 0 la
10..........................pag. 59
        3. Tabla
înmulţirii..................................................................
...pag. 61
        4. Împărţirea numerelor
naturale..............................................pag. 63
        5. Ordinea efectuării operaţiilor.
Justificare.............................pag. 67
        6. Introducerea
parantezelor.....................................................pag. 69
Capitolul VI – Sugestii privind formularea obiectivelor
Terminale pentru capitolul „operaţii cu numere naturale”..........pag. 73
Capitolul VII – Înregistrarea, prelucrarea şi interpretarea
datelor.....................................................................
.........................pag. 75
Capitolul VIII – Prezentarea datelor
cercetării............................pag. 77
Capitolul IX –
Concluzii................................................................pag
. 78
3. LECŢIA (PROIECTUL DE LECŢIE)...................................pag. 80
4.
BIBLIOGRAFIA................................................................
......pag. 84