Modalitati de imbogatire a vocabularului deficientilor mentali

                                  1 Cuprins
                                    Pag.
Capitolul I: Limbajul verbal (conexiuni şi funcţii)……………………...3
       1.1.   Relaţia dintre limbaj şi gândire …………………………….4
       1.2.   Rolul limbajului în formarea conştiinţei……………………5
       1.3.   Rolul limbajului în formarea personalităţii umane………….7
       1.4.   Rolul limbajului în reglarea acţiunii……………………..…9
       1.5.   Funcţiile limbajului verbal………………………………...10
Capitolul II:  Limbajul verbal la copii deficienţii mintali……….…...14
             2.1.   Particularităţile limbajului verbal la deficienţii
mintali…....15
       2.2.  Educaţia limbajului la deficienţii mintali…….…………….18
       2 Capitolul III : Modalităţi de terapie educaţională integrată
      ….……..22
        3.1.  Jocul didactic şi valenţele sale terapeutice…….…………..23
        3.2.  Terapia de expresie grafică şi plastică………….………….28
Capitolul IV:  Metodologia cercetării………………………………….31
              4.1.  Scopul lucrării………………………………………….…..33
        4.2.  Descrierea instrumentelor de lucru utilizate:………….…...34
                     A. Jocul didactic
                    B. Terapia de expresie grafică şi plastică
                    C. Dezvoltarea şi formarea unor trăsături pozitive de
                        caracter
Capitolul V:  Experimentul ……………………………………………62
              5.1.  Prezentarea ipotezelor…………………….………………..62
              5.2.  Prezentarea lotului experimental…………………………..62
        5.3.  Designul experimental……………………………………..64
Capitolul VI:  Rezultatele experimentului……………………………..66
        6.1.  Productivitatea verbală…………………………………….66
        6.2.  Structura vocabularului activ………………………………69
        6.3.  Operaţionalitatea cuvintelor noi…………………………...71
        6.4.  Aspecte ale terapiei de expresie grafică şi plastică………..74
6.5.  Concluzii şi propuneri
Bibliografie