CUPRINS
MOTIVAREA ALEGERII
TEMEI.........................................................
INTRODUCERE- Probleme cu caracter general privind Legea Învăţământului
CAPITOLUL I – PARTICULARITĂŢI ALE DEZVOLTĂRII COPILULUI
DE VÂRSTĂ
PREŞCOLARĂ..........................................
1.1. Dezvoltarea fizică şi psihică a copilului
1.2. Profilul psihologic al vârstei preşcolare
1.3. Necesitatea cunoaşterii psihopedagogice a copilului în
vederea pregătirii
lui pentru şcoală
CAPITOLUL II – PREGĂTIREA COPILULUI PENTRU ŞCOALĂ – OBIECTIV
FUNDAMENTAL AL ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PREPRIMAR
2.1 Premisele psihologice ale intrării copilului în clasa I
2.2 Aptitudinea de şcolaritate
CAPITOLULL III- METODE SPECIFICE OPTIMIZĂRII „ ŞOCULUI ŞCOLARIZARII”
3.1. Definirea conceptelor: metodologie, metodă, procedeu,
tehnică
3.2. Metode specifice învăţământului preprimar( grupa
pregătitoare)
3.3. Metode specifice învăţământului primar( clasa I)
CAPITOLUL IV – CERCETARE PSIHOPEDAGOGICĂ
ROLUL UTILIZĂRII METODELOR ŞI TEHNICILOR DE REALIZARE A
CONŢINUTURILOR ACTIVITĂŢII DIN GRĂDINIŢĂ ÎN VEDEREA ADAPTĂRII OPTIME
LA VIAŢA ŞCOLARĂ
4.1. Fundamentare teoretică
4.2. Tipul cercetării
4.3. Obiectivele cercetării
4.4. Ipoteza cercetării
4.5. Variabilele cercetării
4.6. Coordonatele majore ale metodicii cercetării:
4.7. Metodologia cercetării
4.8. Descrierea etapelor cercetării
4.9. Prezentarea intervenţiei ameliorative
4.10. Strategia de verificare şi evaluare a rezultatelor
obţinute
4.11. Prezentarea şi interpretarea rezultatelor
4.12. Concluziile cercetării
4.13. Implicaţii şi recomandări educaţionale
4.14. Modalităţi de diseminare a rezultatelor
4.15. Originalitat ea cercetării şi punctele sale tari
4.16. Limite ale cercetării- puncte slabe
4.17. Deschideri spre alte teme de cercetare
CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE