MODALITATI DE PREGATIRE A COPIILOR PRESCOLARI IN VEDEREA ADAPTARII OPTIME LA ACTIVITATEA SCOLARA

CUPRINS
MOTIVAREA                                                           ALEGERII
TEMEI.........................................................
INTRODUCERE- Probleme cu caracter general privind Legea Învăţământului
CAPITOLUL I – PARTICULARITĂŢI ALE DEZVOLTĂRII COPILULUI
                                              DE                      VÂRSTĂ
PREŞCOLARĂ..........................................
           1.1.  Dezvoltarea fizică şi psihică a copilului
            1.2. Profilul psihologic al vârstei preşcolare
            1.3. Necesitatea  cunoaşterii  psihopedagogice  a  copilului  în
vederea pregătirii
                               lui pentru şcoală
CAPITOLUL II – PREGĂTIREA COPILULUI PENTRU ŞCOALĂ – OBIECTIV
                              FUNDAMENTAL AL ÎNVĂŢĂMÂNTULUI PREPRIMAR
            2.1 Premisele psihologice ale intrării copilului în clasa I
            2.2 Aptitudinea de şcolaritate
CAPITOLULL III- METODE SPECIFICE OPTIMIZĂRII „ ŞOCULUI ŞCOLARIZARII”
             3.1.  Definirea  conceptelor:  metodologie,  metodă,  procedeu,
tehnică
             3.2.   Metode   specifice   învăţământului   preprimar(   grupa
pregătitoare)
            3.3. Metode specifice învăţământului primar( clasa I)
CAPITOLUL IV – CERCETARE   PSIHOPEDAGOGICĂ
      ROLUL  UTILIZĂRII  METODELOR  ŞI  TEHNICILOR  DE   REALIZARE   A
CONŢINUTURILOR ACTIVITĂŢII DIN GRĂDINIŢĂ ÎN VEDEREA  ADAPTĂRII  OPTIME
LA VIAŢA ŞCOLARĂ
           4.1. Fundamentare teoretică
           4.2. Tipul cercetării
           4.3. Obiectivele cercetării
           4.4. Ipoteza cercetării
           4.5. Variabilele cercetării
           4.6. Coordonatele majore ale metodicii cercetării:
           4.7. Metodologia cercetării
           4.8. Descrierea etapelor cercetării
           4.9. Prezentarea intervenţiei ameliorative
                 4.10. Strategia de verificare şi  evaluare  a  rezultatelor
obţinute
                 4.11. Prezentarea şi interpretarea rezultatelor
           4.12. Concluziile cercetării
           4.13. Implicaţii şi recomandări educaţionale
           4.14. Modalităţi de diseminare a rezultatelor
           4.15. Originalitat ea cercetării şi punctele sale tari
           4.16. Limite ale cercetării- puncte slabe
           4.17. Deschideri spre alte teme de cercetare
CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE