MODULUL PSIHOPEDAGOGIC SI METODIC IN DOMENIUL INVATAMANTULUI PRESCOLAR

                                   CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..............................4
CAPITOLUL I:
 CREATIVITATEA
I.1.1.Conceptul de creativitate si dimensiunile
sale……………………………….......................6
  1.2.Creativitatea ca proces ;etapele procesului
ceator...............................................................10
  1.3.Creativitatea ca produs:procesul
creatiei....................................................................
..........11
  2.1.Conduitacreativa a
educatoarei.................................................................
............................12
  3.1. Cunoastera potentialuli creativ al
prescolarului...............................................................
....17
  3.2.Teste pentru cunoasterea nivelului
creativitatii...............................................................
......20
  4.1.Posibilitati de educare a
creativitatii...............................................................
.......................23
  4.2.Stimularea si ezvoltarea creativitatii in procesul de
educatie................................................28
  5.1.Flexibilitate si creativitate inin procesul
educativ.................................................................34
  5.2.Dezvoltarea potentialului creativ prin activitati matematice
................................................39
  5.3.Creativitate sau creatiein activitati de educatie
plastica........................................................40
  5.4.Originalitate si creativitate in activitatile de miscare si
joc...................................................41
ANEXE…………………………………………………………………………………. ……42
BIBLIOGRAFIE………………………………………………………………………………44