CUPRINS
INTRODUCERE.................................................................
..............................4
CAPITOLUL I:
CREATIVITATEA
I.1.1.Conceptul de creativitate si dimensiunile
sale……………………………….......................6
1.2.Creativitatea ca proces ;etapele procesului
ceator...............................................................10
1.3.Creativitatea ca produs:procesul
creatiei....................................................................
..........11
2.1.Conduitacreativa a
educatoarei.................................................................
............................12
3.1. Cunoastera potentialuli creativ al
prescolarului...............................................................
....17
3.2.Teste pentru cunoasterea nivelului
creativitatii...............................................................
......20
4.1.Posibilitati de educare a
creativitatii...............................................................
.......................23
4.2.Stimularea si ezvoltarea creativitatii in procesul de
educatie................................................28
5.1.Flexibilitate si creativitate inin procesul
educativ.................................................................34
5.2.Dezvoltarea potentialului creativ prin activitati matematice
................................................39
5.3.Creativitate sau creatiein activitati de educatie
plastica........................................................40
5.4.Originalitate si creativitate in activitatile de miscare si
joc...................................................41
ANEXE…………………………………………………………………………………. ……42
BIBLIOGRAFIE………………………………………………………………………………44