Monitorizarea progresului in invatare. Investigarea a doua metode de crestere a acuratetii metacogni

                                   Cuprins
                                 Introducere
                             1. Cadrul teoretic
              1.1  Metacogniţia. Abordări, definiţii şi modele.
                      1.1.1 Abordări  ale metacogniţiei
                 1.1.2 Definiţii şi modele ale metacogniţiei
                       1.2 Monitorizarea metacognitivă
1.2.1 Judecăţile  de  evaluare  a  progresului  în  învăţare  (Judgments  of
learning – JOL)
       1.2.1 Rolul judecăţilor metacognitive în autoreglarea învătării
          1.3 Monitorizarea progresului în învăţarea textelor (JOL)
            1.4 Acurateţea JOL în sarcini de învăţare a textelor
                       1.4.1 Măsurarea acurateţii JOL
                    1.4.1.1. Acurateţea JOL item-cu-item
                       1.4.1.2 Acurateţea JOL agregat
  1.4.3 Teorii ale acurateţii judecăţilor de monitorizare a progresului în
                                  învăţare
               1.4.4 Factori care influenţează acurateţea JOL
 1.4.4.1 Factori care ţin de sarcina experimentală. Efecte ale surselor din
          spaţiul sarcinii şi ale surselor contextuale de acurateţe
                      1.4.4.2 Factori de personalitate
1.5 Situaţii asociate cu iluziile metacognitive. Familiaritatea cu tema
textului. Intervalul dintre JOL si evaluarea performanţei
  1.6 Două posibile metode de creştere a acurateţii JOL. Recitirea textului
                       şi atenţionarea asupra uitării
                  2. Obiectivele si metodologia cercetării
            2.1 Obiective si ipoteze
      2. 2 Design-ul cercetării
      2.3 Subiecţi şi eşantionare
      2.4 Materiale
      2.5 Procedura
      2.6 Metode de analiză a datelor
                     3. 1 Prezentarea si analiza datelor
      3. 1. 1 Evaluarea familiarităţii cu domeniul
                            3.1.2 Acurateţea JOL.
      3.1.2.1 Compararea mediilor celor trei grupuri (ANOVA unifactorială)
      3.1.2.2 Compararea corelaţiilor dintre JOL şi performanţă pentru  cele
trei grupuri
                3.2 Interpretarea psihologică a rezultatelor
                         4. Concluzii şi implicaţii
BIBLIOGRAFIE
Pagini 57