MOTIVATIA SI PERFORMANTA IN DESFASURAREA ACTIVITATII DIDACTICE

Cuprins
Cuprins     2
Introducere 3
  I.FUNDAMENTARE TEORETICĂ   6
Capitolul I 6
   1.1. Motivaţia      6
   1.2. Complexitatea fenomenelor motivaţionale    9
   1.3. Relatia  dintre  motivaţie  si  satisfacţie     12
   1.4. Motivaţia economica 15
   1.5. Motivaţia  profesionala   18
   1.6. Motivaţia psihosocială    19
Capitolul II     20
  2.1.Teorii Motivaţionale de Continut  20
   2.1.1. Ierarhia trebuinţelor(maslow)      20
   2.1.2. Teoria Erg a lui Alderfer Clayton  22
   2.1.3. Modelul motivaţiei de realizare al lui Mcclelland   23
   2.1.4. Teoria bifactoriala(herzberg)      24
   2.2. Teorii motivaţionale procesuale      24
   2.2.1. Teoria asteptarilor a lui Vroom    25
   2.2.2. Teoria echitatii a lui Adams 26
Capitolul III    27
  3.1. Relatiile dintre motivaţie, satisfacţie, preformanţă    27
   3.1.1. Burnout-ul ca epuizare profesională      30
   3.1.2. Incercari de definire   30
   3.1.3. Cateva scurte delimitari conceptuale     33
  3.2. Modele explicativ-interpretative ale Burnout-ului 37
  3.3. Modele nespecifice ale burnout-ului    38
  3.4.  Modele specifice ale burnout-ului     40
  3.5. Probleme controversate ale burnout-ului     44
  3.6. Patologia organizaţională   47
II. METODOLOGIE  48
  2.1.Scopul şi obiectivele cercetării  48
  2.2. Ipoteze şi variabile  50
  2.3 Designul    53
  2.4.  Subiecţii 53
  2.5.  Instrumente    53
  2.5. Procedură  60
  2.6. Rezultate şi interpretare   61
III. CONCLUZII   108
BIBLIOGRAFIE     111
ANEXE 114