NECESITATEA SI AVANTAJELE PRODUSELOR TIP CATERING

CUPRINS
|          |                                                      |   |
|1         |INTRODUCERE…………………………………………………….…                     |7  |
|          |                                                      |   |
|2         |Practica serviciilor în alimentaţia publică………...     |9  |
|2.1       |Unităţi pentru servirea consumatorilor…………….          |9  |
|2.2       |Unităţi de producţie……………………….…………………..               |11 |
|2.3       |Unităţi de depozitare şi Păstrare………………………..          |12 |
|          |                                                      |   |
|3         |Noţiuni de gastronomie…..…………………………………..              |13 |
|3.1       |Procese tehnologice de bază în alimentaţia            |   |
|          |publică……………………………………………………………...                     |13 |
|3.1.1     |generalităţi                                          |13 |
|3.1.2     |Prelucrarea materilor prime                           |13 |
|3.1.3     |tratamente frigorifice                                |14 |
|3.1.4     |tratamente termice                                    |15 |
|3.2       |Metode, forme şi sisteme de prezentare şi servire a   |11 |
|          |mărfurilor şi preparatelor……………                       |   |
|3.2.1     |prezentarea mărfurilor şi preparatelor…………….          |15 |
|3.2.2     |forme de servire………………………………………………...                 |18 |
|3.2.3     |sitemul de servire în restaurant………………………...          |18 |
|3.3       |Particularităţi privind promovarea produselor         |   |
|          |catering………….……………………………………………….                      |19 |
|3.3.1     |GENERALITĂŢI………………………………………………………                     |19 |
|3.3.2     |PARTICULARITĂŢIILE CATeRINGULUI INDUSTRIAL………...      |19 |
|3.3.3     |particularităţiile cateringului comercial…………         |19 |
|3.3.4     |ECHIPAMENTE ŞI TEHNOLOGII ÎN SISTEMUL CATERING……      |20 |
|          |                                                      |   |
|4         |Activitatea economică la S.C. UNAROM                  |   |
|          |SRL………………….………………………………………………….                       |21 |
|4.1       |Consideraţii generale asupra evoluţiei istorice la    |   |
|          |S.C. UNAROM…………………………………………………….                      |21 |
|4.2       |Activitatea de producţie şi structura                 |   |
|          |organizatorică………………………………………………….                    |21 |
|4.3       |Principalii indicatori ai activităţii economice la    |   |
|          |S.C.UNAROM…………………………………………………………                      |25 |
|4.3.1     |eVOLUŢIA CIFREI DE AFACERI…………………………………...            |25 |
|4.3.2     |EVOLUŢIA PROFITULUI……………………………………………                  |26 |
|4.3.3     |EVOLUŞIA PRODUCTIVITĂŢII MUNCII…………………………..           |28 |
|4.4       |Necesitatea produselor catering în U.M. 01109         |29 |
|          |timişoara…………………………………………………………...                    |   |
|          |                                                      |   |
|5         |Concluzii şi propuneri…………………………………………                |32 |
|          |                                                      |   |
|Anexe     |…………………………………………………………………….……                         |35 |
|Bibliograf|…………………………………………………………………….……                         |43 |
|ie        |                                                      |   |