O INTERPRETARE CULTURALÂ A GESTURILOR ÎN PRINTURILE COCA-COLA

CUPRINS


CUVÂNT INTRODUCTIV . . . . .. . . . . . . . .1

CAPITOLUL I-Comunicarea non-verbală

I.1 Generalităţi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
I.2 Tipuri de comunicare
I.2.1 Comunicarea vizuală . . . . .. . . . . . . . . . . . . . .4
I.2.2 Comunicarea olfactivă . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
I.2.3 Comunicarea artistică . . . .. . . . . . . . . . . . . .7
I.2.4 Prezenţa personală . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
I.2.5 Proxemica . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
I.2.6 Limbajul timpului . . . . . . . . . . . 12

CAPITOLUL II-Limbajul gestual al corpului

II.1 O perspectivă de ansamblu . . .. . . . . . . .. 13
II.2 Gesturile mâinii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..19
II.3 Gesturile şi publicitatea . . . . . . . . . . . . . . . ..24

CAPITOLUL III-Coca-Cola sub reflector

III.1 Scurtă istorie a companiei . . . . . . . . . . . . . . .29
III.2 Analiză de imagine publicitară . . . . . . . . . . ..34
III.3 Concluzii . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..51

FINAL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 54

BIBLIOGRAFIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55