Oferta si cererea turistica la nivelul Angliei si Irlandei de Nord in perioada 2000-2007

CUPRINS
      INTRODUCERE      2
1.    CAPITOLUL 1 –PARTICULARITăţI  ALE  TURISMULUI  EUROPEAN 5
1.1.  Europa – generalităţi sub aspect turistic.   5
1.2.  Piaţa turismului european   9
  1.2.1.    Analiza statistică a pieţei turistice intra-europene.   11
  1.2.2.    Caracterizarea pieţei turistice extra - europene.  16
2.    CAPITOLUL 2. POTENţIALUL TURISTIC NATURAL ŞI ANTROPIC AL REGATULUI
UNIT AL MARII BRITANII.      18
2.1.  Marea Britanie - locul în care se poate face turism de calitate
18
2.2.  Profilul pieţei turistice   18
  2.2.1.    Anglia     20
  2.2.2.    Scoţia     21
  2.2.3.    Ţara Galilor     22
  2.2.4.    Ghid londonez    22
2.3.  Resursele naturale şi economia    23
  2.3.1.    Industria şi transporturile 24
  2.3.2.    Agricultura      24
2.4.  Factorii care favorizează plecările în străinătate 25
  2.4.1.    Profilul turistului britanic      25
  2.4.2.    Surse de informare şi influenţă   26
3.    CAPITOLUL 3. ANALIZA STATISTICă A DINAMICII FLUXURILOR TURISTICE, LA
NIVELUL REGATULUL  UNIT  AL  MARII  BRITANII,  ÎN  PERIOADA 2000-2007.
28
3.1.  Tendinţele pieţei: evoluţia cererii    28
3.2.  Turismul intern al rezidenţilor britanici    32
  3.2.1.    Destinaţia turistică internă      34
  3.2.2.    Caracteristici ale pieţei britanice    36
3.3.  Cererea turistică externă   43
3.4.  România- ca destinaţie turistică pentru piaţa Marii Britanii: 45
4.    CONCLUZII  49
      BIBLIOGRAFIE     52