Optimizarea managemantului şcolar prin programe deformare a competenţelor cheie sociale şi civice



CUPRINS
LISTA GRAFICELOR
MULŢUMIRI
INTRODUCERE
CAPITOLUL 1: MANAGEMENTUL ŞCOLAR
1.1  Definirea conceptului  de management
1.2   Conducerea sistemului şi procesului de învăţământ
         1.2.1    Sistemul de învăţământ
         1.2.2    Procesul de învăţământ
         1.2.3    Conducerea şi organizarea sistemului şi procesului de învăţământ
    1.3 Principiile şi  funcţiile managementului  şcolar
    1.4 Componentele managementului şcolar
1.4.1    Managementul curricular
1.4.2    Managementul resurselor
1.4.3    Managementul relaţiilor comunitare
1.4.4    Evaluarea/ Controlul
     1.5. Roluri şi competenţe specifice managerului şcolar

CAPITOLUL 2: Competenţele sociale şi civice în contextul sistemului de învăţământ
     2.1. Dimensiuni teoretice ale competenţelor
     2.2. Rolul competenţelor cheie în cadrul sistemului de învăţământ
     2.3. Lista de competenţe cheie, comune mai multor ocupaţii
     2.4. Competenţe sociale şi civice
                  2.4.1 Conceptul de competenţă socială
                  2.4.2 Competenţe sociale
                  2.4.3 Competenţe civice
   

CAPITOLUL 3: CERCETAREA NECESITĂŢII DEZVOLTARII COMPETENŢELOR SOCIALE ŞI CIVICE PENTRU CADRELE DIDACTICE

            3.1. INTRODUCERE
      3.2.OBIECTIVELE CERCETĂRII
      3.3.  IPOTEZELE CERCETĂRII
      3.4. DESCRIEREA EŞANTIONULUI
      3.5 DESCRIEREA PROCEDURII ŞI INSTRUMENTELOR DE CERCETARE
      3.6 REZULTATELE CERCETĂRII
      3.7 CONCLUZII ŞI IMPLICAŢII
      4.8 SFATURI ŞI ÎNDRUMĂRI PENTRU PĂRINŢII DIVORŢAŢI

BIBLIOGRAFIE
ANEXE