Orientari moderne in dezvoltarea industriei hoteliere

  INTRODUCERE…………………………………………………….   7
          CAPITOLUL  1.  INDUSTRIA  HOTELIERĂ-   COMPONENTĂ   A   INDUSTRIEI
    OSPITALITĂŢII...........................................................
    ......     9
          1.1  Importanţa,  trăsăturile  şi   particularităţile   industriei
          hoteliere... 9
          1.2.Industria  hotelieră  şi  relaţiile  acesteia   cu   industria
          ospitalităţii          şi           industria           turismului
          ...................................................................
          ...........13
          1.3.         Tendinţe         actuale         în         industria
          hotelieră........................................ 16
          1.4.       Forme       moderne       de       exploataţie        a
          hotelurilor............................... 17
          CAPITOLUL            2.            SERVICIILE            HOTELIERE
    .................................. 25
 1.           Conceptul           de           serviciu            hotelier
    ............................................... 25
 2. Clasificarea şi caracteristicile  serviciilor  hoteliere...............
    27
          CAPITOLUL 3. PRODUSUL HOTELIER –  PARTE  INTEGRANTĂ  A  PRODUSULUI
    TURISTIC
    .......................................................................
    35
          3.1                 Concept           şi            caracteristici
    ..........................................................  35
          3.2                        Conţinutul                   produsului
    hotelier................................................ 36
          3.3            Etapele     conceperii     produsului      hotelier
    ................................. 36
          3.4                Tipologia         produselor          hoteliere
    ............................................... 38
                  CAPITOLUL 4. ORGANIZAREA UNITĂŢILOR HOTELIERE ..45
                    4.1  Structura  organizatorică  în  industria  hotelieră
    .................45
                            4.2         Funcţii         şi         atribuţii
    departamentale......................................  50
          4.2.1             Departamentul             de              cazare
    ..............................................................50
          4.2.2                                                  Restauraţia
    ........................................................................
    ............ 53
          4.2.3                     Departamentul                     tehnic
    .................................................................. 55
          4.2.4       Departamentul        vânzări        –        marketing
    .......................................... 56
          4.2.5  Departamentul  financiar  –  contabil   –   resurse   umane
    .............. 56
          4.2.6                   Departamentul                   commercial
    ........................................................ 57
          4.2.7               Pază               şi               securitate
    ........................................................................
    .. 58
          4.2.8            Departamentul            de             conducere
    ...................................................... 58
          4.2.9             Departamentul             de             control
    ........................................................... 60
          CAPITOLUL  5.  CALITATEA  SERVICIILOR   ÎN   INDUSTRIA   HOTELIERĂ
    ........................................................................
    ..........................  62
                          5.1  Asigurarea  calităţii  serviciilor  hoteliere
..............................  62
                         5.    2    Controlul     calităţii     serviciilor
    ................................................. 69
                     5.3    Comportamentul    profesional    în    hotelărie
          ............................ 70
7                            Tipologia                            clienţilor
    .....................................................................
    70
8 Elementele  comportamentului  profesional   ..............................
    76
                  5.4   Comunicarea  –  element  de  bază  în   desfăşurarea
          activităţii                                              hoteliere
          ...................................................................
          ............................... 79
          CAPITOLUL  6.   CONEXIUNI   ÎNTRE   ORGANIZAREA   HOTELULUI   S.C.
    „CONTINENTAL ARCAŞUL” S.A. ŞI ACTIVITATEA TURISTICĂ  A  ZONEI  BUCOVINA
    ...........................................................  83
          6.1. Suceava, destinaţie şi punct de plecare pentru  turismul  din
      Bucovina
      .......................................................................
      ................................. 83
          6.2.        Mişcarea         turistică         în         Bucovina
    ..................................................... 88
    6.2.1               Oferta               turistică               locală
............................................................................
 88
    6.2.2       Cererea       turistică       în       zona        Bucovina
...................................................... 91
          6.3.  Organizarea  hotelului   S.C.   Continental   Arcaşul   S.A.
    ...............  94
    6.3.1   Prezentarea   hotelului   S.C.   Continental    Arcaşul    S.A.
......................... 94
    6.3.2 Produsul hotelier  realizat  la  S.C.  Continental  Arcaşul  S.A.
.............. 99
           6.3.2.1 Structura serviciilor la S.C. Continental  Arcaşul  S.A.
      ....... 99
           6.3.2.2        Preţuri        şi        tarife        practicate
      .................................................... 103
           6.3.2.3         Distribuţia         produsului          hotelier
      ............................................ 107
           6.3.2.4   Acţiuni   de   promovare   a    produsului    hotelier
      ...................... 112
          6.4.Concurenţă    şi    cotă    de     piaţă.     Analiza     SWOT
    .............................. 117
          6.5.     Plan      de      acţiune      pentru      anul      2006
    ............................................... 122
          CAPITOLUL 7.  DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢII  METODICO-DIDACTICE  PENTRU
    PARCURGEREA  UNITĂŢII  DE  ÎNVĂŢARE  ,,PRODUSUL  HOTELIER”  DIN  CADRUL
    DISCIPLINEI „TEHNOLOGIE HOTELIERĂ”…………………………………………. 128
          7.1                        Programa                        şcolară
    ........................................................................
    .. 128
          7.2                        Manualul                         şcolar
    ........................................................................
    ..... 136
          7.3.  Proiectarea  de  perspectivă  a  activităţii  de   instruire
    ................. 137
          7.4. Prezentarea teoretică a principalelor metode de învăţământ ..
    141
          7.5 Activitatea metodico-didactică privind realizarea unităţii  de
    învăţare                                                      “Produsul
    hotelier”...............................................................
    ........... 163
          7.6                                                      Evaluarea
    ........................................................................
    ................ 181
          7.7              Mijloace              de               învăţământ
    ................................................................. 201
          7.8          Invăţarea          centrată          pe          elev
    ............................................................. 204
                                                                       ANEXE
    ........................................................................
    ......................... 233
          BIBLIOGRAFIE
    ........................................................................
    .......... 254
          LISTA TABELELOR ŞI FIGURILOR DIN LUCRARE ............... 25