Particularitatile finantarii activitatii unitatilor de turism

CUPRINS
|Cap. I Locul şi rolul turismului în economie                        |    |
|I.1. Conceptul de turism şi locul său în economie             |4   |
|I.2. Rolul şi funcţiile turismului                            |9   |
|I.3. Organizarea turismului pe plan mondial şi în ţara noastră|14  |
|Cap. II Piaţa şi serviciile turistice                               |    |
|II.1. Particularităţile şi structura pieţei turistice         |22  |
|II.2. Factorii care influenţează dezvoltarea pieţei turistice |26  |
|II.3. Cererea şi oferta turistică                             |31  |
|II.3.1. Cererea turistică                                |31  |
|II.3.2. Oferta turistică                                 |36  |
|II.4. Clasificarea serviciilor turistice                       |39  |
|Cap. III Finanţarea activităţii unităţilor de turism                |    |
|III.1. Statul şi finanţarea activităţii turistice             |42  |
|III.2. Particularităţii în finanţarea unităţilor turistice    |47  |
|III.3. Finanţarea internă (autofinanţarea) a activităţii      |48  |
|unităţilor de turism                                          |    |
|III.4. Finanţarea externă a activităţii unităţilor de turism  |54  |
|Cap. IV Aspecte ale activităţii turistice pe exemplul unei agenţii  |    |
|de turism                                                           |    |
|IV.1. Fişa de prezentare a agenţiei de turism “Alma-Lux”      |59  |
|IV.2. Structura ofertei şi circuite propuse turiştilor străini|61  |
|IV.3. Circuite turistice externe oferite turiştilor români.   |62  |
|Exemplu pe programul “Grecia – Tur Clasic”                    |    |
|IV.4. Instrumente de decontare utilizate de firmă             |67  |
|Cap. V Concluzii şi propuneri                                       |    |
|Bibliografie                                                        |    |