CUPRINS
|Cap. I Locul şi rolul turismului în economie | |
|I.1. Conceptul de turism şi locul său în economie |4 |
|I.2. Rolul şi funcţiile turismului |9 |
|I.3. Organizarea turismului pe plan mondial şi în ţara noastră|14 |
|Cap. II Piaţa şi serviciile turistice | |
|II.1. Particularităţile şi structura pieţei turistice |22 |
|II.2. Factorii care influenţează dezvoltarea pieţei turistice |26 |
|II.3. Cererea şi oferta turistică |31 |
|II.3.1. Cererea turistică |31 |
|II.3.2. Oferta turistică |36 |
|II.4. Clasificarea serviciilor turistice |39 |
|Cap. III Finanţarea activităţii unităţilor de turism | |
|III.1. Statul şi finanţarea activităţii turistice |42 |
|III.2. Particularităţii în finanţarea unităţilor turistice |47 |
|III.3. Finanţarea internă (autofinanţarea) a activităţii |48 |
|unităţilor de turism | |
|III.4. Finanţarea externă a activităţii unităţilor de turism |54 |
|Cap. IV Aspecte ale activităţii turistice pe exemplul unei agenţii | |
|de turism | |
|IV.1. Fişa de prezentare a agenţiei de turism “Alma-Lux” |59 |
|IV.2. Structura ofertei şi circuite propuse turiştilor străini|61 |
|IV.3. Circuite turistice externe oferite turiştilor români. |62 |
|Exemplu pe programul “Grecia – Tur Clasic” | |
|IV.4. Instrumente de decontare utilizate de firmă |67 |
|Cap. V Concluzii şi propuneri | |
|Bibliografie | |