Perspectiva socio-cognitiva si mecanismele prin care violenta mass-media actioneaza asupra copiilor

                                   CUPRINS
1. INTRODUCERE……………………………………………….........…..……1
2. TEORII ASUPRA AGRESIVITĂŢII………..………………..….........……3
      2.1 TEORIA ÎNVĂŢĂRII SOCIALE A LUI BANDURA…….........…….3
      2.2 STUDIUL REACŢIILOR AGRESIVE NEIMITATE AL
                LUI BERKOWITZ ŞI LUI GRAUN……………………….........……3
      2.3 EXPERIMENTUL LUI LEYENS…………………………........…….7
      2.4 STUDIUL LONGITUDINAL AL LUI ERON……………........…….9
3. PREDISPOZIŢIA BIOLOGICĂ COPILULUI SPRE
   AGRESIVITATE…………………………………………....….........….…10
4. PERSPECTIVA SOCIO-COGNITIVĂ PRIVIND
   AGRESIVITATEA……………………………………………...............….11
   4.1 ROLUL INTERPRETĂRII COGNITIVE A ACTIVĂRII
             FIZIOLOGICE ÎN AGRESIUNE…………………………….............…12
   4.2 PRELUCRAREA INFORMAŢIEI SOCILE LA COPIII
            CONSIDERAŢI AGRESIVI………………………………......….......…14
5. O POZITIE A MASURARII CONTROLULUI  PENTRU COPIII
   PRESCOLARI................................................................
   ..............................18
6. MECANISMELE PRIN CARE VIOLENŢA MASS – MEDIA
    ACŢIONEAZĂ ASUPRA
AGRESIVITĂŢII.............................................23
7. METODOLOGIE (DESIGN EXPERIMENTAL)……....……..……...….41
8. ANALIZA ŞI PRELUCRAREA DATELOR…………..…....…….…...…43
9.CONCLUZII.................................................................
...................................46
10.
BIBLIOGRAFIE................................................................
..........................47
                                  Pagini 59