CUPRINS
1. INTRODUCERE……………………………………………….........…..……1
2. TEORII ASUPRA AGRESIVITĂŢII………..………………..….........……3
2.1 TEORIA ÎNVĂŢĂRII SOCIALE A LUI BANDURA…….........…….3
2.2 STUDIUL REACŢIILOR AGRESIVE NEIMITATE AL
LUI BERKOWITZ ŞI LUI GRAUN……………………….........……3
2.3 EXPERIMENTUL LUI LEYENS…………………………........…….7
2.4 STUDIUL LONGITUDINAL AL LUI ERON……………........…….9
3. PREDISPOZIŢIA BIOLOGICĂ COPILULUI SPRE
AGRESIVITATE…………………………………………....….........….…10
4. PERSPECTIVA SOCIO-COGNITIVĂ PRIVIND
AGRESIVITATEA……………………………………………...............….11
4.1 ROLUL INTERPRETĂRII COGNITIVE A ACTIVĂRII
FIZIOLOGICE ÎN AGRESIUNE…………………………….............…12
4.2 PRELUCRAREA INFORMAŢIEI SOCILE LA COPIII
CONSIDERAŢI AGRESIVI………………………………......….......…14
5. O POZITIE A MASURARII CONTROLULUI PENTRU COPIII
PRESCOLARI................................................................
..............................18
6. MECANISMELE PRIN CARE VIOLENŢA MASS – MEDIA
ACŢIONEAZĂ ASUPRA
AGRESIVITĂŢII.............................................23
7. METODOLOGIE (DESIGN EXPERIMENTAL)……....……..……...….41
8. ANALIZA ŞI PRELUCRAREA DATELOR…………..…....…….…...…43
9.CONCLUZII.................................................................
...................................46
10.
BIBLIOGRAFIE................................................................
..........................47
Pagini 59