Politica de distributie a serviciilor turistice pe piata

Cuprins
|        |Introducere                                               |          |
|Cap. 1  |Locul şi rolul distribuţiei în politica de marketing a    |pag. 1    |
|        |firmei de turism                                          |          |
|        |1.1 Definirea conceptului de distribuţie ca serviciu      |pag. 1    |
|        |1.2 Conceptul de distribuţie turistică                    |pag. 6    |
|        |1.3 Obiective şi  strategii ale politicii de distribuţie  |pag. 9    |
|        |turistică                                                 |          |
|        |1.4 Particularităţi ale distribuţiei în turism            |pag. 13   |
|        |1.5 Elemente care fac posibilă derularea procesului de    |pag. 19   |
|        |distribuţie                                               |          |
|Cap. 2  |Agenţia de turism – facilitator de servicii turistice     |pag. 23   |
|        |2.1 Conceptul de turism                                   |pag. 23   |
|        |2.3 Agenţia de turism                                     |pag. 43   |
|        |2.4 Operaţiuni de turism                                  |pag. 53   |
|Cap. 3  |Fundamentarea strategiei de distribuţie a serviciilor     |pag. 59   |
|        |turistice  la S.C. Paralela 45 S.A.                       |          |
|        |3.1 Analiza mediului extern al firmei de servicii         |pag. 59   |
|        |turistice                                                 |          |
|        |3.2 Analiza mediului intern al firmei de servicii         |pag. 77   |
|        |turistice                                                 |          |
|        |3.3 Conjunctura actuală a pieţei                          |pag. 78   |
|        |3.4 Relaţiile firmei de turism cu mediul extern           |pag. 81   |
|        |3.5 Comportamentul consumatorului de servicii turistice   |pag. 82   |
|        |3.6 Analiza actualului sistem de distribuţie la SC        |pag. 92   |
|        |Paralela 45                                               |          |
|Cap. 4  |Coordonarea politicii de distribuţie a Agenţiei de turism |pag. 100  |
|        |Paralela 45                                               |          |
|        |4.1 Analiza ocaziilor şi a problemelor cărora trebuie să  |pag. 100  |
|        |le facă faţă firma                                        |          |
|        |4.1 Obiective distribuţiei                                |pag. 101  |
|        |4.3 Activitatea de distribuţie                            |pag. 108  |
|        |4.4 Strategiile de distribuţie ale  firmei                |pag. 109  |
|        |4.5 Realizarea unui program de distribuţie de către       |pag. 113  |
|        |agenţie  „Circuitul Dracula”                              |          |
|        |Bibliografie                                              |          |