Cuprins
| |Introducere | |
|Cap. 1 |Locul şi rolul distribuţiei în politica de marketing a |pag. 1 |
| |firmei de turism | |
| |1.1 Definirea conceptului de distribuţie ca serviciu |pag. 1 |
| |1.2 Conceptul de distribuţie turistică |pag. 6 |
| |1.3 Obiective şi strategii ale politicii de distribuţie |pag. 9 |
| |turistică | |
| |1.4 Particularităţi ale distribuţiei în turism |pag. 13 |
| |1.5 Elemente care fac posibilă derularea procesului de |pag. 19 |
| |distribuţie | |
|Cap. 2 |Agenţia de turism – facilitator de servicii turistice |pag. 23 |
| |2.1 Conceptul de turism |pag. 23 |
| |2.3 Agenţia de turism |pag. 43 |
| |2.4 Operaţiuni de turism |pag. 53 |
|Cap. 3 |Fundamentarea strategiei de distribuţie a serviciilor |pag. 59 |
| |turistice la S.C. Paralela 45 S.A. | |
| |3.1 Analiza mediului extern al firmei de servicii |pag. 59 |
| |turistice | |
| |3.2 Analiza mediului intern al firmei de servicii |pag. 77 |
| |turistice | |
| |3.3 Conjunctura actuală a pieţei |pag. 78 |
| |3.4 Relaţiile firmei de turism cu mediul extern |pag. 81 |
| |3.5 Comportamentul consumatorului de servicii turistice |pag. 82 |
| |3.6 Analiza actualului sistem de distribuţie la SC |pag. 92 |
| |Paralela 45 | |
|Cap. 4 |Coordonarea politicii de distribuţie a Agenţiei de turism |pag. 100 |
| |Paralela 45 | |
| |4.1 Analiza ocaziilor şi a problemelor cărora trebuie să |pag. 100 |
| |le facă faţă firma | |
| |4.1 Obiective distribuţiei |pag. 101 |
| |4.3 Activitatea de distribuţie |pag. 108 |
| |4.4 Strategiile de distribuţie ale firmei |pag. 109 |
| |4.5 Realizarea unui program de distribuţie de către |pag. 113 |
| |agenţie „Circuitul Dracula” | |
| |Bibliografie | |