Politica de distributie a serviciilor turistice pe piata romaneasca

Cuprins:
|        |Introducere                                               |pag.      |
|Cap. 1  |Locul şi rolul distribuţiei în politica de marketing a    |pag.      |
|        |firmei de turism                                          |          |
|        |1.1 Conceptul de distribuţie turistică                    |pag.      |
|        |1.2 Obiective şi strategii ale politicii de distribuţie   |pag.      |
|        |turistică                                                 |          |
|        |1.3 Particularităţi ale distribuţiei în turism            |pag.      |
|Cap. 2  |Agenţia de turism – facilitator de servicii turistice     |pag.      |
|        |2.1 Conceptul de turism                                   |pag.      |
|        |2.2 Forme de turism                                       |pag.      |
|        |2.3 Agenţia de turism                                     |pag.      |
|        |2.4 Operaţiuni de turism                                  |pag.      |
|Cap. 3  |Fundamentarea strategiei de distribuţie a serviciilor     |pag.      |
|        |turistice  la S.C. Paralela 45 S.A.                       |          |
|        |3.1 Analiza mediului intern al firmei de servicii         |pag.      |
|        |turistice                                                 |          |
|        |3.2 Analiza mediului extern al firmei de servicii         |pag.      |
|        |turistice                                                 |          |
|        |3.3 Relaţiile firmei de turism cu mediul extern           |pag.      |
|        |3.4 Comportamentul consumatorului de servicii turistice   |pag.      |
|        |3.5 Analiza actualei distribuţii a serviciilor turistice  |pag.      |
|Cap. 4  |Coordonarea politicii de distribuţie a Agenţiei de turism |pag.      |
|        |Paralela 45                                               |          |
|        |4.1 Obiective                                             |pag.      |
|        |4.2 Strategii                                             |pag.      |
|        |4.3 Elementele unui program de distribuţie                |pag.      |
BIBLIOGRAFIE