Cuprins:
| |Introducere |pag. |
|Cap. 1 |Locul şi rolul distribuţiei în politica de marketing a |pag. |
| |firmei de turism | |
| |1.1 Conceptul de distribuţie turistică |pag. |
| |1.2 Obiective şi strategii ale politicii de distribuţie |pag. |
| |turistică | |
| |1.3 Particularităţi ale distribuţiei în turism |pag. |
|Cap. 2 |Agenţia de turism – facilitator de servicii turistice |pag. |
| |2.1 Conceptul de turism |pag. |
| |2.2 Forme de turism |pag. |
| |2.3 Agenţia de turism |pag. |
| |2.4 Operaţiuni de turism |pag. |
|Cap. 3 |Fundamentarea strategiei de distribuţie a serviciilor |pag. |
| |turistice la S.C. Paralela 45 S.A. | |
| |3.1 Analiza mediului intern al firmei de servicii |pag. |
| |turistice | |
| |3.2 Analiza mediului extern al firmei de servicii |pag. |
| |turistice | |
| |3.3 Relaţiile firmei de turism cu mediul extern |pag. |
| |3.4 Comportamentul consumatorului de servicii turistice |pag. |
| |3.5 Analiza actualei distribuţii a serviciilor turistice |pag. |
|Cap. 4 |Coordonarea politicii de distribuţie a Agenţiei de turism |pag. |
| |Paralela 45 | |
| |4.1 Obiective |pag. |
| |4.2 Strategii |pag. |
| |4.3 Elementele unui program de distribuţie |pag. |
BIBLIOGRAFIE