CUPRINS
I. Motivaţia lucrării p. 1
II. Aspecte teoretice p. 2
subiectul
predicatul
atributul
complementul
III. Principii şi metode folosite în predare p. 28
III. 1. Programa şcolară
III. 2. Manualele şcolare
III. 3. Principii didactice
III.3.1. Principiul orientării formative pozitive a activităţii
III.3.2. Principiul sistematizării
III.3.3. Principiul accesibilităţii activităţii
III.3.4. Principiul participării optime a elevilor la activitate
III.3.5. Principiul interdependenţei între cunoaşterea intuitivă
şi cunoaşterea logică, între concret şi abstract, între intuiţie şi
raţiune.
III.3.6. Principiul legăturii între teorie şi practică.
III.3.7. Principiul însuşirii temeinice a cunoştinţelor de limba
română
III.3.8. Principiul respectării particularităţilor de vârstă şi a
celor individuale ale elevilor clasei.
III.3.9. principiul concentric de repartizare a volumului de
cunoştinţe.
III. 4. Metode, tehnici şi procedee didactice.
IV. Exerciţii p. 45
V. Concluzii p. 73
Bibliografie p. 75