predarea partilor de propozitie in ciclul primar

                                   CUPRINS
I. Motivaţia lucrării      p. 1
II. Aspecte teoretice      p. 2
subiectul
predicatul
atributul
complementul
III. Principii şi metode folosite în predare p. 28
III. 1. Programa şcolară
III. 2. Manualele şcolare
III. 3. Principii didactice
         III.3.1. Principiul orientării formative pozitive a activităţii
         III.3.2. Principiul sistematizării
         III.3.3. Principiul accesibilităţii activităţii
         III.3.4. Principiul participării optime a elevilor la activitate
         III.3.5. Principiul interdependenţei  între  cunoaşterea  intuitivă
şi  cunoaşterea  logică,  între  concret  şi  abstract,  între  intuiţie  şi
raţiune.
         III.3.6. Principiul legăturii între teorie şi practică.
         III.3.7. Principiul însuşirii temeinice a  cunoştinţelor  de  limba
română
         III.3.8. Principiul respectării particularităţilor de vârstă  şi  a
celor individuale ale elevilor clasei.
         III.3.9.  principiul  concentric  de  repartizare  a  volumului  de
cunoştinţe.
         III. 4. Metode, tehnici şi procedee didactice.
IV. Exerciţii     p. 45
V. Concluzii      p. 73
Bibliografie      p. 75