Principii si directii ale marketingului in turism

Capitolul   I.   PRINCIPII   ŞI   DIRECŢII   ALE    MARKETINGULUI    ÎN
TURISM………………………………………………………………...1
       1. MARKETING TURISTIC……………………………………………….1
       2.     ROLUL     APLICĂRII      MARKETINGULUI      ÎN      INDUSTRIA
          HOTELIERĂ…………………………………………………………….11
       3. STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A MARKETINGULUI ÎN DOMENIUL
          HOTELIER………………………………………………16
    Capitolul II. ORGANIZAREA ŞI EXPLOATAREA  DEPARTAMENTELOR  OPERAŢIONALE
DIN CADRUL HOTELULUI „SOFITEL”………………………………………………21
       2.1 SCURT ISTORIC………………………………………………………..21
       2.2    DEPARTAMENTELOR    OPERAŢIONALE    DIN    CADRUL    HOTELULUI
„SOFITEL”…………………………………………………………….23
          2.2.1 SERVICIUL FRONT-OFFICE……………………….....................24
          2.2.2 SERVICIUL DE ETAJ……………………………………………...31
          2.2.3 BUCĂTĂRIA………………………………………………………...34
          2.2.4 ALTE SERVICII…………………………………………………….36
    Capitolul III. CADRUL ORGANIZATORIC  AL  ACTIVITĂŢII  DE  MARKETING  ÎN
INTERIORUL HOTELULUI „SOFITEL” BUCUREŞTI……………………………………………………………..39
       3.1 ROLUL CARE  ÎL  JOACĂ  ACTIVITATEA  DE  MARKETING  ÎN  STRUCTURA
ORGANIZATORICĂ A HOTELULUI SOFITEL BCUREŞTI….39
       3.2 ATRIBUŢIILE ŞI SISTEMUL DE RELAŢII ALE COMPARTIMENTULUI „SALES &
MARKETING”……………………………41
          3.2.1    ATRIBUŢIILE    CARE    REVIN    DEPARTAMENTULUI    „SALES
MARKETING”………………………………………………………………………..41
          3.2.2 FIŞA POSTULUI SPECIALIŞTILOR ÎNCADRAŢI ÎN COMPARTIMENTUL  DE
MARKETING…………………………………………..45
          3.2.3  RELAŢIILE  COMPARTIMENTULUI  DE  MARKETING  CU   CONDUCEREA
SOCIETĂŢII     ŞI     CU     CELELALTE     COMPONENTE     ALE     STRUCTURII
ORGANIZATORICE………………………………………………….52
      CAPITOLUL IV. TIPURI DE ACTIVITĂŢI DERULATE ÎN CADRUL  DEPARTAMENTULUI
DE       MARKETING       DIN        CADRUL        HOTELULUI        „SOFITEL”
BUCUREŞTI……………………………………………………………..57
       4.1 ACTIVITATEA PROMOŢIONALĂ…………………………………...58
       4.2 ACTIVITATEA DE VÂNZARE………………………………………...66
       4.3 OBIECTIVE ALE  ACTIVITĂŢII  DE  MARKETING  A  HOTELULUI  SOFITEL
BUCUREŞTI………………………………………………………………..75
        CONCLUZII
       Bibliografie