CUPRINS
Introducere
pag.3
Capitolul I – Cadrul general al problemei
1.1 Definirea conceptelor utilizate în cercetare
pag.7
1.2 Analiza perioadei de
vârstă pag.24
1.3 Teorii asupra
identităţii pag.31
1.4 Factori psihosociali care intervin în formarea identităţii pag.45
Capitolul II – Obiective, ipoteze şi metode de cercetare
2.1
Obiective
pag.43
2.2
Ipoteze
pag.44
2.3 Metodologia cercetării
pag.45
Capitolul III – Analiza, prelucrarea şi interpretarea datelor
3.1 Prelucrarea datelor în raport cu sinele fizic
pag.52
3.2 Prelucrarea datelor în raport cu sinele emoţional pag.56
3.3 Prelucrarea datelor în raport cu sinele şcolar
pag.60
3.4 Prelucrarea datelor în raport cu sinele social
pag.64
3.5 Prelucrarea datelor în raport cu sinele prospectiv pag.68
3.6 Rezultatele valorii globale a stimei de sine
pag.72
3.7 Concluzii asupra
ipotezelor pag.77
Concluzii
generale
pag.78
Bibliografie
pag.81