1.TURISMUL ŞI CREŞTEREA ECONOMICĂ ..................................pag
2
1.1Creşterea economică şi limitele ei
..........................................................pag 2
1.2 Turismul şi dezvoltarea
durabilă.......................................................... pag
3
1.3 Produsul turistic şi indicatorii de exprimare a
....................................pag 6
resurselor turistice
1.4 Produsul turistic şi experienţa
turistică...............................................pag 11
1.5 Turismul şi capacitatea de
primire.......................................................pag 19
2.INDICATORI AI REZULTATELOR ŞI
.........................................pag 24
PERFORMANŢELOR ÎNTREPRINDERII
2.1Determinarea cifrei de afaceri şi
urmărirea.......................................pag 24
dinamicii şi structurii acesteia
2.2Analiza structurală a cifrei de afaceri în
turism.................................pag 26
Indicatorii încasărilor în turism
2.3 Analiza valorii
adăugate....................................................................
...pag 28
3. RENTABILITATEA ÎNTREPRINDERII DE TURISM ................pag 30
3.1Consideraţii
generale....................................................................
..... ...pag 30
3.2 Definirea
profitului..................................................................
..............pag 32
3.3 Maximizarea profitului
..............................................................pag 36
4. PRODUSUL
TURISTIC..................................................................pa
g 43
5. TURISTIC ŞI POLITICA
FIRMEI................................................. pag 48
5.1 Studierea comportamentului consumatorului
condiţie...................pag 48
esenţială a creşterii rentabilităţii produsului turistic
5.2 Produsul turistic şi politica de
preţuri........................................... ....pag 51
6.PROGRAM DE ORGANIZARE ŞI COMERCIALIZARE.............pag 56
A PRODUSULUI TURISTIC CU TEMA “ Descoperiţi
frumuseţea tainică a Munţilor Apuseni ”
Bibliografie