Produsul turistic si rentabilitatea intreprinderii de turism

1.TURISMUL  ŞI  CREŞTEREA  ECONOMICĂ   ..................................pag
2


     1.1Creşterea         economică         şi          limitele          ei
..........................................................pag          2

               1.2            Turismul            şi            dezvoltarea
durabilă..........................................................       pag
3

       1.3   Produsul   turistic   şi   indicatorii    de    exprimare    a
....................................pag 6        

    resurselor                                                    turistice
    1.4 Produsul turistic şi experienţa
turistică...............................................pag 11        

                1.5        Turismul        şi         capacitatea         de
primire.......................................................pag         19



2.INDICATORI                AI                REZULTATELOR                ŞI
.........................................pag   24                  


PERFORMANŢELOR ÎNTREPRINDERII
    2.1Determinarea         cifrei          de          afaceri          şi
urmărirea.......................................pag                       24


    dinamicii şi structurii acesteia
    2.2Analiza     structurală     a     cifrei     de      afaceri      în
turism.................................pag 26     

     Indicatorii încasărilor în turism
    2.3                           Analiza                           valorii
adăugate....................................................................
...pag 28


3. RENTABILITATEA ÎNTREPRINDERII DE TURISM ................pag 30 


       3.1Consideraţii
generale....................................................................
..... ...pag 30                 

                                   3.2                             Definirea
profitului..................................................................
..............pag 32  

                     3.3               Maximizarea                profitului
..............................................................pag         36



4.                                                                  PRODUSUL
TURISTIC..................................................................pa
g 43        


5.                  TURISTIC                   ŞI                   POLITICA
FIRMEI.................................................        pag        48



         5.1 Studierea comportamentului consumatorului
condiţie...................pag 48                

             esenţială a creşterii  rentabilităţii produsului turistic
         5.2 Produsul turistic  şi politica de
preţuri........................................... ....pag 51 

6.PROGRAM DE ORGANIZARE ŞI COMERCIALIZARE.............pag 56  


    A PRODUSULUI TURISTIC CU TEMA “ Descoperiţi
frumuseţea tainică a Munţilor Apuseni ”
Bibliografie