Program de marketing pentru lansarea statiunii turistice de litoral Thasos pe piata Romaniei

CAPITOLUL 1. Teoria promovării………………………………………1
              1. Marketing turistic – generalităţi ……………………..…2
              2. Teoria promovării………………………………………5
CAPITOLUL 2. Teoria turismului……………………………………...24
CAPITOLUL 3. Turismul Greciei……………………………………….46
              3.1 Poziţia geografică, clima şi relieful…………………...46
              3.2 Turismul……………………………………………….47
                         1. Factori care influenţează turismul………..47
                         2. Tipuri de turism practicate în Grecia…….48
              2. Calculul şi interpretarea principalilor indicatori ai
                 turismului din Grecia…………………………………..54
                         1. Indicele cererii turistice…………………..54
                         2. Indicatori ofertei turistice………………………...60
CAPITOLUL IV.PROGRAM DE MARKETING PENTRU LANSAREA  STAŢIUNI  TURISTICE DE
LITORAL THASOS PE  PIAŢA TURISTICĂ A ROMÂNIEI…………………………...……..…64
              4.1Politica de produs……………………………………...64
                       4.1.1 Aşezarea geografică………………………64
                       4.1.2 Clima……………………………………...65
                       4.1.3 Factorii terapeutici………………………..65
                       4.1.4 Indicaţiile terapeutice…………………….65
                         5. Istoricul………………………………….66
                         6. Tabloul TECDEV de apreciere a atractivităţii
                            staţiuni Thasos……………...66
              1. Politica de distribuţie …………………………...69
                  4.3 Politica de promovare……………………………70
CAPITOLUL V. CONCLUZII…………………………………………..72
Bibliografie