CAPITOLUL 1 4
1. Promovarea serviciilor turistice: semnificaţie şi modalităţi de
realizare 4
1.1. Importanţa acţiunilor de promovare a serviciilor turistice 4
1.2. Conţinutul activităţii desfăşurate pentru atingerea obiectivelor
promovării serviciilor turistice 7
1.3. Mijloacele promoţionale utilizate 12
1.4. Strategiile promoţionale 21
1.5. Realizarea strategiei promoţionale 22
1.6. Informatizarea serviciilor turistice – stringenţă a realizării
acţiunilor de promovare 25
CAPITOLUL 2 32
2. Tehnologiile informaţionale şi comunicaţionale – instrument de
promovare a turismului în mileniul III 32
2.1. Tehnologia informaţiei la început de mileniu III 32
2.2. Interdependenţa a două domenii de cunoaştere: cel al turismului şi
cel al tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale 34
2.2.1. Semnificaţia tehnologiei informaţiei în domeniul turismului 34
2.2.2. Utilizarea eficientă a tehnologiei informaţiei în domeniul
turismului – soluţia de perspectivă a acţiunilor de promovare 37
CAPITOLUL 3 39
3. Activitatea de promovare a turismului în staţiunea Băile Govora –
Studiu de caz 39
3.1. Factorii de succes pentru o întreprindere de succes 39
3.2. Promovarea serviciilor turistice în staţiunea Băile Govora 40
3.2.1. Baza tehnico-materială 40
3.2.2. Circulaţia turistică 54
Evoluţia numărului de turişti în perioada 2000-2004 54
3.2.3. Formele de promovare 59
CONCLUZII ŞI PROPUNERI 66
BIBLIOGRAFIE 70