Promovarea serviciilor turistice prin tehnologiile informationale si comunicationale

CAPITOLUL 1 4
  1.  Promovarea serviciilor turistice: semnificaţie şi modalităţi de
  realizare 4
   1.1. Importanţa acţiunilor de promovare a serviciilor turistice  4
   1.2. Conţinutul activităţii desfăşurate pentru atingerea obiectivelor
   promovării serviciilor turistice    7
   1.3. Mijloacele promoţionale utilizate    12
   1.4. Strategiile promoţionale  21
   1.5. Realizarea strategiei promoţionale   22
   1.6. Informatizarea serviciilor turistice – stringenţă a realizării
   acţiunilor de promovare  25
CAPITOLUL 2 32
  2. Tehnologiile informaţionale şi comunicaţionale – instrument de
  promovare a turismului în mileniul III      32
   2.1. Tehnologia informaţiei la început de mileniu III      32
   2.2. Interdependenţa a două domenii de cunoaştere: cel al turismului şi
   cel al tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale     34
   2.2.1. Semnificaţia tehnologiei informaţiei în domeniul turismului    34
   2.2.2. Utilizarea eficientă a tehnologiei informaţiei în domeniul
   turismului – soluţia de perspectivă a acţiunilor de promovare    37
CAPITOLUL 3 39
  3. Activitatea de promovare a turismului în staţiunea Băile Govora –
  Studiu de caz   39
   3.1. Factorii de succes pentru o întreprindere de succes   39
   3.2. Promovarea serviciilor turistice în staţiunea Băile Govora  40
   3.2.1. Baza tehnico-materială  40
   3.2.2. Circulaţia turistică    54
  Evoluţia numărului de turişti în perioada 2000-2004    54
   3.2.3. Formele de promovare    59
CONCLUZII ŞI PROPUNERI 66
BIBLIOGRAFIE     70