Promovarea turistica prin intermediul materialelor tiparite

Introducere…………………………………………………………………………………..3
Capitolul 1.  Strategia de promovare turistică.
    1.1. Rolul promovării în cadrul firmei……………………………………………….5.
    1.2. Definirea strategiei de promovare.
           Etapele strategiei de promovare…………………………………………………8.
    1.3. Tehnici de promovare utilizate în turism……………………………………….15.
Capitolul 2. Promovarea turistică prin intermediul materialelor tipărite
    2.1. Clasificarea materialelor tipărite utilizate în promovarea turistică………….....19
    2.2. Elementele componente ale unui mesaj tipărit………………………………....21
    2.3. Harta turistică – ca parte componentă a masajului tipărit………………………25
Capitolul 3. Rolul promoţional al hărţii turistice
    3.1. Definiţia hărţii………………………………………………………………….28
    3.2. Tipuri de hărţii turistice…………………………………………………….......29
    3.3. Elementele unei hărţii turistice…………………………………………………30
    3.4. Elementele întocmirii şi editării hărţilor turistice………………………………31
    3.5. Analiza unor hărţii turistice………………………………………………….....37
Concluzii…………………………………………………………………………………….41